  • Data: 2003-09-06 19:21:59
    Temat: Re: Nie przyszło mu do głowy...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder rzecze:
    > Dlaczego głupim? Jakie miał mieć podstawy, że to coś innego niż
    > aresztowanie? ,,Porywa''? Co znaczy ,,porywa do samochodu''?
    > Czy za każdym razem, gdy policja kogoś zatrzymuje, Ty się temu przyglądasz i
    > informujesz dziennikarzy, jak to zasugerowałeś w innym liście?

    Jakby ze znaną mi dziewczyną szarpali się policjanci i wciągnęli ją do suki
    to natychmiast dzwoniłbym do swojego adwokata, a ten zaraz by wydzwaniał
    po komisariatach, do którego należy wóz i gdzie ją wiozą.
    Jakbym miał samochód to jeszcze bym za nimi pojechał.

    Ale ponieważ w naszym kraju niewielu stać na adwokata to na miejscu tego
    gościa zaraz bym dzwonił na jakiś interwencyjny telefon prasy/radia/telewizji.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek