  • 1. Data: 2006-12-12 12:56:28
    Temat: Nie odebrany towar
    Od: "diddo" <d...@g...com>

    Witam

    Kupiłem ostatnio pralkę
    sprzedawca dostarczył mi ją.
    Okazało się że to nie ta
    Po kilku dniach dostarczył prawidłową.
    Nie odebrał tej nieprawidłowej
    No i ona teraz stoi u mnie na chacie.
    I problem w tym ze stoi już ponad miesiąc a sprzedawca nie odbiera
    jej mimo moich usilnych próśb

    Pytania :

    1. Czy to ja muszę mu ją odwieźć
    2. Czy mogę go jakoś skasować za to że mi z chaty magazyn zrobił ?

    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2006-12-12 14:27:13
    Temat: Re: Nie odebrany towar
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 12 Dec 2006 04:56:28 -0800, diddo napisał(a):

    > 1. Czy to ja muszę mu ją odwieźć

    Nie

    > 2. Czy mogę go jakoś skasować za to że mi z chaty magazyn zrobił ?

    Tak

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-12-12 14:58:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    diddo wrote:

    > 1. Czy to ja muszę mu ją odwieźć

    Nie.

    > 2. Czy mogę go jakoś skasować za to że mi z chaty magazyn zrobił ?

    Tak.

  • 4. Data: 2006-12-13 07:14:35
    Od: Schwester <j...@c...com>

    diddo napisał(a):

    > 1. Czy to ja muszę mu ją odwieźć
    > 2. Czy mogę go jakoś skasować za to że mi z chaty magazyn zrobił ?

    Napisz pismo z potwierdzeniem odbioru, że od dnia x.y.2006 zaczynasz
    naliczać opłaty za magazynowanie w kwocie ....PLN dziennie.

    --
    Schwester

  • 5. Data: 2006-12-14 08:10:54
    Od: "diddo" <d...@g...com>