  • 1. Data: 2006-12-12 12:16:19
    Temat: e-book'i
    Od: Johnny2 <i...@m...com>

    Witam,

    Czy posiadanie bądź udostępnianie tych e-book'ów http://tiny.pl/9kmc
    jest legalne? To wydawnictwa "wypuszczają" elektroniczne wersje książek?
    Chodzi o to, że na komputerze w pracy nie mogę mieć nic, co byłoby
    nielegalne.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-12 13:01:32
    Temat: Re: e-book'i
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2006 13:16:19 +0100, Johnny2 napisał(a):

    > To wydawnictwa "wypuszczają" elektroniczne wersje książek?

    Nie. To userzy skanuja ksiazki, przepuszczaja przez program OCR i robia
    wersje elektroniczne.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-12-12 18:52:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnny2" <i...@m...com> napisał w wiadomości

    Książek nie ściągałem, ale na 99% to nielegalne kopie. wynika to choćby z opisów
    niektórych z nich, że są mało czytelne i można czytać tylko w dużym
    powiększeniu,. Wydawnictwo dysponowało by przecież wersją elektroniczną i nie
    zaprzątało sobie głowy skanowaniem wydanej przez siebie książki.