eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła. › Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
  • Data: 2013-05-22 14:50:29
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    W liście datowanym 21 maja 2013 (15:21:17) napisano:

    > Podam więcej szczegółów.

    > A. Na komputerze nie było plomby.
    > B. Wraz z komputerem(poskładanym) otrzymałam jedynie fakturę, na
    > której nie ma mowy o gwarancji, nie został również załączony osobny
    > dokument traktujący o gwarancji. W poszczególnych pudełkach (po
    > komponentach), które dołączone zostały do paczki, nie znajdowały się
    > jednakże poszczególne gwarancje jednostkowe.

    IMHO może być istotne - czy na fakturze jest jedna pozycja
    ("Komputer"), czy kilka (Dysk, obudowa, zasilacz, etc.) ?




    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1