eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła. › Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
  • Data: 2013-06-09 23:52:03
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    >>> Jak rozumiem jesteś zwolennikiem wersji "standardy są po to żeby
    >>> je naruszać" [...]
    >>
    >> No i właśnie TAKIE SĄ STANDARDY
    >
    > Nie ma to jak pewność siebie, najlepiej wsparta mocnym
    > wewnętrznym przekonaniem.
    >
    > Masz świadomość, że takie tupnięcie nogą jest zwyczajnie
    > śmieszne, bo dowodzi że ich nie czytałeś, tych standardów?
    > Numerek 2822 pewnie też Ci nic nie powie :P, takoż
    > "dwieście jedenaście z kropkami" ;>
    >
    > Standardem jest rekomendacja formatowania "do 78 znaków",
    > mimo, że ograniczeniem technicznym jest 998 znaków (998 "powinno
    > przejść" przez serwery, w obu przypadkach dwa znaki stanowią
    > "zapas" na CRLF).
    > Nie, to *nie jest* "netykieta", tylko standard!
    >
    > Jesteś w błędzie i tyle.
    > Choć... nie, jakbyś był w błędzie to albo byś się nie wydzierał
    > albo zapodał źródło tego błędu, szczególnie zaś widząc że kilka
    > osób się czepia. Czyli nie błąd. Gorzej.

    No i to łamanie o którym mowa w rfc nie ma nic wspólnego z formatowaniem na
    78. Po prostu nie zrozumiałeś o czym mowa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1