eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła. › Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
  • Data: 2013-05-27 05:48:41
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 23 May 2013, Alicja wrote:

    > On Wednesday, May 22, 2013 2:50:29 PM UTC+2, Yakhub wrote:
    >
    >> IMHO może być istotne - czy na fakturze jest jedna pozycja
    >> ("Komputer"), czy kilka (Dysk, obudowa, zasilacz, etc.) ?
    >
    > Wszystko jest wyszczególnione na osobne komponenty. Wraz z usługą składania.

    ...w sumie popycham, z nadzieją że ktoś ma jeszcze coś do dodania.
    Może tak:
    W sumie co należy reklamować - komponent czy usługę?

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1