eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła. › Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
  • Data: 2013-06-16 16:41:34
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Jaaasne.
    > Poza znanym całemu światu tekstem "CRLF".
    > Całemu światu poza drobnymi wyjątkami.

    No i to właśnie nie znaczy, że tekst zostanie połamany

    > Zmień czytnik na jakiś umiejący "trzymać standard", albo obsługuj
    > to co masz tak abyś *TY* był "zgodny", a nie żądaj aby cały świat
    > się dostosował bo "przecież można zmieniając czytnik".

    Czytnik jak sama nazwa do czytania służy. Masz już czytnik nadający się do
    czytania ? Regularnie karmisz niusy źle zakodowanymi cytatami i co ...
    trzyma standard ten twój czytnik ? Jaki dokładnie masz problem z moimi
    artykułami ? Mam wrażenie, że mnie z kimś jednak pomyliłeś.