eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła. › Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
  • Data: 2013-06-12 23:42:07
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 9 Jun 2013, John Kołalsky wrote:

    > No i to łamanie o którym mowa w rfc nie ma nic wspólnego
    > z formatowaniem na 78.

    Jaaasne.
    Poza znanym całemu światu tekstem "CRLF".
    Całemu światu poza drobnymi wyjątkami.

    > Po prostu nie zrozumiałeś o czym mowa.

    Cieszy mnie że Ty zrozumiałeś :> (szkoda że opacznie)
    Zakładam optymistycznie że o słowo "line" sporu nie będzie.

    Specjalnie dla Ciebie powtórka:

    +++
    Messages are divided into lines of characters. A line is a series of
    characters that is delimited with the two characters carriage-return
    and line-feed; that is, the carriage return (CR) character (ASCII
    value 13) followed immediately by the line feed (LF) character (ASCII
    value 10).
    ---

    To powyżej oczywiście z RFC dotyczącego standardu mailowego, zaś
    dla czytających inaczej (znaczy wybiórczo :P i mających zamiar
    doczepić się że to "nie ten standard") cytat z NNTP:
    "Of course, any article transmitted via NNTP needs to conform to this
    specification as well" (10.3)

    Zmień czytnik na jakiś umiejący "trzymać standard", albo obsługuj
    to co masz tak abyś *TY* był "zgodny", a nie żądaj aby cały świat
    się dostosował bo "przecież można zmieniając czytnik".

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1