eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła. › Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
  • Data: 2013-06-18 18:20:28
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Oświeć więc nas, w jaki (inny) sposób tekst posta zostanie "połamany".

    Napisałem właśnie, że tekst NIE ma być łamany. Tekst, nie linie źródłowe.

    Artykuł do którego odniosłeś się został zakodowany WZOROWO:
    - linie zostały połamane by archaiczne czytniki mogły go pokazać na
    archaicznych monitorach,
    - zawartość została oznaczona jako quoted-printable i miała złożenia linii
    tekstu, więc we współczesnym czytniku stanowiła długie fragmenty które
    zawijały się na krawędzi okna
    - dodatkowo zawartość była oznaczona flowed, więc możliwe było używanie w
    źródle znaków cytowania przy łamaniu ze złożeniami

    > Nie wiem czy już zacytowałem stosowny kawałek RFC, w którym
    > właśnie ta sekwencja stanowi "linię w rozumieniu standardu".
    > Max 78 znaków i ma iść <CR><LF>, jak pójdzie, to wszyscy będą
    > zadowoleni.

    I o to właśnie chodzi, że tam było CRLF a mimo to linie pokazały się jako
    długie.

    Po prostu nie rozumiesz co czytasz.