eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła. › Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
  • Data: 2013-05-27 07:15:21
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Thu, 23 May 2013, Alicja wrote:
    >
    >> On Wednesday, May 22, 2013 2:50:29 PM UTC+2, Yakhub wrote:
    >>
    >>> IMHO może być istotne - czy na fakturze jest jedna pozycja
    >>> ("Komputer"), czy kilka (Dysk, obudowa, zasilacz, etc.) ?
    >>
    >> Wszystko jest wyszczególnione na osobne komponenty. Wraz z usługą
    >> składania.
    >
    > ...w sumie popycham, z nadzieją że ktoś ma jeszcze coś do dodania.
    > Może tak:
    > W sumie co należy reklamować - komponent czy usługę?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    komponent,
    przeciez komputer zlozlyli poprawnie dzialal i nic nie wypadlo


    kup sobie czesci do roweru i zamow usluge skladania roweru z tegoz.
    Jak sie cos urwie, to bedziesz mial pretensje do skladacza?


    moim zdaniem w ogole nie ma mowy o jakiejkolwiek gwarancji na komputer
    jako calosc bo takowy nigdy nie zostal sprzedany. kupione zostaly czesci
    i zamowiona usluga zlozenia komputera.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1