  • 1. Data: 2007-03-29 13:51:44
    Temat: Nie Panie Premierze, Pan nie będzie decydować o losie Polski
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Premier Jarosław Kaczyński nie widzi "żadnej możliwości"
    przeprowadzenia referendum w sprawie zainstalowania w Polsce elementów
    tarczy antyrakietowej. "To jest sprawa bezpieczeństwa państwa, sprawa
    która musi być zdecydowana przez tych, którzy otrzymali mandat
    demokratyczny i podejmują decyzje i ponoszą związane z tym ryzyko. Na
    tym polega demokracja" - mówił we wtorek szef rządu. Przypomniał, że
    istnieje zakaz przeprowadzenia referendum w sprawie finansów
    publicznych. Jak podkreślił, może taki zakaz powinien być wprowadzony
    w przypadku spraw związanych z bezpieczeństwem państwa. /PAP, as/

    Natomiast dzień później, wysoki rangą przedstawiciel Pentagonu
    powiedział, że nie widzi możliwości, by sprawa ulokowania w Polsce i
    Czechach elementów amerykańskiej tarczy antyrakietowej, była
    rozpatrywana w ramach projektu NATO. I wszystko jasne.

    Pan premier Kaczyński nie ma mandatu, aby zabraniać polskiemu
    społeczeństwu przeprowadzenia referendum w tej sprawie. To właśnie
    dlatego, że to jest sprawa niepotrzebnego stworzenia niebezpieczeństwa
    dla naszego państwa, nie może być ona zdecydowana przez tych, którzy
    bronią swojego bezpieczeństwa. Przez tych, którzy za działanie na
    niekorzyść naszego państwa być może wzięli już łapówki. Pan premier
    nie będzie nas pouczał, na czym polega demokracja. Na pewno nie polega
    ona na tym, żeby jednostki decydowały o zagrożeniu naszego państwa.
    Cóż nam po tym, że pan Kaczyński chce wziąć na siebie odpowiedzialność
    za los naszego kraju. A jakież on mógłby ponieść konsekwencje w
    przypadku sprowokowania swoim egoistycznym rozstrzygnięciem u nas
    wojny. Konsekwencje poniósł by cały nasz naród, a on uciekł by jak
    generał Bem za granicę. My mamy święty spokój, i niech pan premier nie
    wprowadza poronionymi pomysłami w Polsce niepokoju. Czy ktokolwiek
    wie, kto pierwszy podsunął Polsce ten temat? W tej kwestii Polskę od
    początku stawia się przed faktami dokonanymi.

    Polacy nie chcą swoim kosztem bronić dupy imperialistycznej USA!!!
    SDlatego referendum musi się w tej sprawie odbyć.

    Proponuję wszystkim, którym na sercu leży dobro Polski, zainteresować
    się projektem referendalnym Janusza Świtaja http://www.switaj.eu/wnioski.php?cat_id=1
    i stworzyć na jego wzór odpowiednie wnioski, oraz utworzyć inicjatywę
    referendalną w sprawie tarczy dla Ameryki w Polsce. Wszystkich
    chętnych gorąco zachęcam i oczekuję propozycji.

    boukun

  • 2. Data: 2007-03-29 15:24:22
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Pan premier Kaczyński nie ma mandatu, aby zabraniać polskiemu
    > społeczeństwu przeprowadzenia referendum w tej sprawie.

    Dobrze Ci premier odpowiedział. Po to się wybiera swoich przedstawicieli w
    wyborach, żeby nie robić do każdej pierdoły referendum. Oczywiście dla
    jednego coś jest pierdołą, a dla innego sprawą życia i śmierci. Dla mnie
    sprawy tarczy jest pierdołą, której załatwienie opłacam z mojego podatku
    odpowiednim "administratorom" państwa, w którym mieszkam. Jesli nie potrafią
    sami podjąć decyzji (właściwej dla większości obywateli), to należy ich
    wymieniać na bardziej kompetentnych.

    Osobiście nie lubię Kaczyńskich, ale tutaj się z nimi zgadzam.

    --
    Lukasz

  • 3. Data: 2007-03-29 16:58:47
    Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@d...de>

> [...]
    >referendalną w sprawie tarczy dla Ameryki w Polsce. Wszystkich
    >chętnych gorąco zachęcam i oczekuję propozycji.

    Bekoniku kochany ! Z Niemiec Cie juz na zbity pysk wywalili. Swidnicka
    Prokuratura Cie juz ciaga.
    Nie proponuj Ty tutaj nic nikomu.

    My nie chcemy z Toba na Madagaskar.

    Dudus

  • 4. Data: 2007-03-30 05:48:12
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On Thu, 29 Mar 2007 17:24:22 +0200, Lukasz <l...@p...onet.WYTNIJpl>
    wrote:

    > Dobrze Ci premier odpowiedzia?. Po to si? wybiera swoich przedstawicieli
    > wyborach, ?eby nie robiae do ka?dej pierdo?y referendum. Oczywi?cie dla
    > jednego co? jest pierdo??, a dla innego spraw? ?ycia i ?mierci. Dla mnie
    > sprawy tarczy jest pierdo??, której za?atwienie op?acam z mojego podatku
    > odpowiednim "administratorom" pa?stwa, w którym mieszkam. Jesli nie

    wiem, ze ntg, ale wprowadzenie na dziesiat lat obcych wojsk na nasze
    terytorium to _nie jest_ pierdola.

    --
    gacek

  • 5. Data: 2007-03-30 08:51:45
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    Już chyba mamy w Szczecinie Duńczyków i Niemców
    PawelT

  • 6. Data: 2007-03-30 10:32:19
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    On 29 Mar, 17:24, "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> wrote:

> [...]
    > sami podjąć decyzji (właściwej dla większości obywateli), to należy ich

    I tylko taka konsekwencja za wprowadzanie niepokoju w Polsce?
    Sprowadzanie na Polske zagrożenia wojny nie jest "pierdołą". Pierdołą
    jest wprowadzanie tematów zastępczych w stylu czy można się skrobać.

    boukun

  • 7. Data: 2007-03-30 11:06:23
    Od: Martino <n...@n...pl>

    gacek napisał(a):
    > wiem, ze ntg, ale wprowadzenie na dziesiat lat obcych wojsk na nasze
    > terytorium to _nie jest_ pierdola.

    Polityka obronna i (pfu!) bezpieczeństwo państwa* to nie są obszary,
    gdzie demokracja się sprawdzi. To niestety realia i nie sądzę by się to
    prędko zmieniło, zmienić musiałyby się podstawy prawie każdej dziedziny
    życia. Od kilku tysięcy lat na razie to aktualne stwierdzenie.

    Podejrzewam, że rosyjscy pułkownicy (nawet nie generałowie) mają więcej
    do powiedzenia i lepiej się orientują w zakresie polskiej obronności niż
    99,999% Polaków. Rządzący po to ponoszą odpowiedzialność aktualnie i w
    kontekście historycznym, by podejmować w tym zakresie decyzje dobrze.

    Przestańcie robić dym o to. Lepiej skupcie się na rzeczach jawnych
    wymagających reform, choćby odpowiedni do grupy wymiar sprawiedliwości.

    *) bezpieczeństwo państwa to ważny element polityki państwa ale
    jednocześnie jeden z terminów wytrychów używanych gdy braknie argumentów.

  • 8. Data: 2007-03-31 11:31:17
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "boukun"

    Pan premier Kaczyński nie ma mandatu, aby zabraniać polskiemu
    społeczeństwu przeprowadzenia referendum w tej sprawie.

    głupiś jak but
    po to wygrał wybory żeby mieć takie prawo.
    już się lepiej komuchami i zydami zajmuj, lepiej ci to wychodzi

    macso

  • 9. Data: 2007-03-31 15:08:03
    Od: Martino <n...@n...pl>

    boukun napisał(a):
    > I tylko taka konsekwencja za wprowadzanie niepokoju w Polsce?
    > Sprowadzanie na Polske zagrożenia wojny nie jest "pierdołą". Pierdołą
    > jest wprowadzanie tematów zastępczych w stylu czy można się skrobać.

    "Chcesz pokoju to szykuj się na wojnę". Większym zagrożeniem jest
    nierobienie nic.

  • 10. Data: 2007-03-31 20:04:23
    Od: "adam .........................." <a...@N...gazeta.pl>

    A ja się z boukunem zgadzam - nic o nas bez nas ! W tej sprawie musi być
    referendum, zerknijcie na sondaże w necie i nie tylko - dziś w TVP3 też w
    sondażach wypadło - "przeciw" tarczy i "za" dla referendum...

    To zbyt ważna sprawa, by uzależniać się ponownie od obecności obcych wojsk
    na wydzielonym terenie Polski, na którym władza polska nie będzie mieć nic
    do gadania. Nawet osławiony guzik nacisną w Ameryce, bez zgody i konsultacji
    z polskim rządem. Amerykanie przysłali wstepne propozycje odnośnie tarczy
    oraz...gotową odpowiedż, jaką Polacy mają im odesłać...I na taką bezczelność
    nikt nie reaguje??? Gdzie jest GODNOŚĆ rządzących???
    Polacy, jak barany - daja się znów wmanewrować w obce wojenki. Nic II wojna
    swiatowa nie nauczyła??? Nie lubicie spokoju i dobrych stosunków z
    sąsiadami? Niech polski rząd nadal zadziera z sasiadami, od których jesteśmy
    zależni energetycznie - będziemy mieć wkrótce benzynę na kartki, lub
    przesiądziemy się jak w Chinach - na rowery.
    Będzie jak w PRL :)

    Szkoda, ze w Polsce nie rządzi ktoś z charakterem Putina /szanuję go za
    twardy charakter, oraz dbanie o własny kraj - ufa mu 90% społeczeństwa...a
    jak w Polsce ufają pRezydentowi??? - 20 %? MARNIE.../

    Daltego również jestem za referendum - rząd nie umie rządzić, więc nie
    będzie decydował o mojej d....ie

    pozdr