  • 21. Data: 2009-09-28 15:31:53
    Temat: Re: Nazwisko na domofonie
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:h9odmu$opd$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A mnie wali czy dostaniesz odpowiedz zgodna z oczekiwaniami czy nie

    Spadaj trollu

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 22. Data: 2009-09-28 21:56:06
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Rozbraja mnie ta wrazliwosc ludzi na swoje imie i nazwisko
    > Nic tylko zmienic nazwisko w urzedzie teraz
    > bo juz bedziesz mial do konca zycia przechlapane z tego powodu
    > No i nie zapoimnij wyciagnac ze spóldzielni ile sie da
    > w koncu to Twoje imie i nazwisko.
    > No i uwazaj jak sie bedziesz z kims zapoznawal zebys tylko temu komus tych
    > danych nie podal bo to dopiero bedzie problem

    Niestety to prawda.
    Zachlysniecie sie ochrona danych soobowych ktora i tak nie dziala....
    Cala ustawa byla pisana pod nowych przekretasczy tak by oszukany nie mial
    szans do niego dotrzec.
    Urzedy, Banki (prywatne) maja o kazdym kliencie wszelkie dane, czy ty masz
    dane o prezesie twojego banku?
    Operator telefoni komorkowej wie o tobie wszystko, co ty wiesz o
    wlascicielach tej firmy?
    Ustawa o Ochronie Danych ich chroni, ciebie nie. Jesli ludzie zaczna olewac
    ta smieszna ustawe to za opare lat byc moze zostanie calkowicie zniesiona.

  • 23. Data: 2009-10-03 08:07:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pmlb wrote:

> [...]
    > Ustawa o Ochronie Danych ich chroni, ciebie nie. Jesli ludzie zaczna
    > olewac ta smieszna ustawe to za opare lat byc moze zostanie

    kolejny co wierzy w spiski.

    ustawa miala chronic dane osobowe. Wiekszosc przypadków gdy ktos sie na nia
    powoluje nie ma kompletnei sensu z punktu widzenia tej ustawy.

  • 24. Data: 2009-10-03 09:29:44
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-10-2009 o 10:07:10 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > kolejny co wierzy w spiski.

    Masz rację, spisków nie ma, jest tylko lobbing ;)

    --
    Tomek

  • 25. Data: 2009-10-03 14:46:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

    > Masz rację, spisków nie ma, jest tylko lobbing ;)

    wbrew pozorom najwięcej szkody czyni zwykła prymitywna głupota

  • 26. Data: 2009-10-03 20:56:53
    Od: "Szerr" <s...@W...gazeta.pl>

    moje_przedmioty <m...@i...pl> napisał(a):

    > Rozbraja mnie ta wrazliwosc ludzi na swoje imie i nazwisko

    Gdybyś na przykład padł ofiarą przestępstwa, a bandziory sugerowałyby ci, że
    masz dzieci i na tym się nie musi skończyć, też zrobiłbyś się bardzo wrażliwy
    na punkcie informacji dotyczących twojej prywatności.

    Sz.

  • 27. Data: 2009-10-03 21:01:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Szerr pisze:

    > Gdybyś na przykład padł ofiarą przestępstwa, a bandziory sugerowałyby ci, że
    > masz dzieci i na tym się nie musi skończyć, też zrobiłbyś się bardzo wrażliwy
    > na punkcie informacji dotyczących twojej prywatności.

    A konkretnie jaki to ma związek z ochroną danych osobowych?

    Że niby bandziory nie będą straszyć, bo się boją ustawy o ochronie
    danych osobowych?

    Czy że niby bandzior nie będzie wiedział, kto na niego złożył
    doniesienie?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2009-10-05 13:18:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pt wrote:
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h9oh9d$poc$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A tym wszystkim, którzy do nas piszą listy należy nakazać zatarcie
    > imienia, nazwiska i w zasadzie całej reszty adresu na kopercie ;-)

    umieszczanie adresów na lista to naruszenie prawa do prywatności.

  • 29. Data: 2009-10-06 12:56:41
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szerr" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wrażliwy
    > na punkcie informacji dotyczących twojej prywatności.

    A co ma wspólnego jedno z drugim. Bandziorów ustawa nie powstrzyma przecież.

    Krzysiek

  • 30. Data: 2009-10-06 13:15:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > A co ma wspólnego jedno z drugim. Bandziorów ustawa nie powstrzyma
    > przecież.

    Jak nie? Zgłaszasz żądane usunięcia swoich danych z ich bazy, a jak nie,
    to zgłaszasz sprawę GIcośtamowi.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek