  • 1. Data: 2009-09-27 18:03:30
    Temat: Nazwisko na domofonie
    Od: mlaskajacy jarek <m...@g...com>

    Witam
    Nikt mnie nie pytal czy moze umiescic moje nazwisko na domofonie.
    Wracam wczoraj z pracy do domu i to nazwisko tam figuruje. Gospodyni
    domu wyjasnila ze spoldzielnia ma prawo powiesic moje nazwisko na
    domofonie i dopiero moje wyrazne zastrzezenie spowoduje usuniecie
    nazwiska. Czy tak jest istotnie zgodnie z prawem ? W koncu telekomuna
    tez prosi o zgode na umieszczenie nazwiska w ksiazce telefonicznej.

    Dzieki za podpowiedz
    MK

  • 2. Data: 2009-09-27 18:22:38
    Temat: Re: Nazwisko na domofonie
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "mlaskajacy jarek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
> [...]
    > nazwiska. Czy tak jest istotnie zgodnie z prawem ? W koncu telekomuna
    > tez prosi o zgode na umieszczenie nazwiska w ksiazce telefonicznej.

    Rozbraja mnie ta wrazliwosc ludzi na swoje imie i nazwisko
    Nic tylko zmienic nazwisko w urzedzie teraz
    bo juz bedziesz mial do konca zycia przechlapane z tego powodu
    No i nie zapoimnij wyciagnac ze spóldzielni ile sie da
    w koncu to Twoje imie i nazwisko.
    No i uwazaj jak sie bedziesz z kims zapoznawal zebys tylko temu komus tych
    danych nie podal bo to dopiero bedzie problem
    Fot

  • 3. Data: 2009-09-27 18:29:09
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

> [...]
    > nazwiska. Czy tak jest istotnie zgodnie z prawem ? W koncu telekomuna
    > tez prosi o zgode na umieszczenie nazwiska w ksiazce telefonicznej.

    Tak troche OT
    Wiesz, ze u naszych sasiadów na zachodzie w blokach nie ma numerów mieszkan,
    tylko nazwiska na domofonie?
    Poczta listy tez dostarcza do odpowiednio opisanych nazwiskiem skrzynek.

    Pozdrawiam

    boropi

  • 4. Data: 2009-09-27 18:52:27
    Od: mlaskajacy jarek <m...@g...com>

    > Rozbraja mnie

    co Cie rozbraja to mi zwisa. Zadalem konkretne pytanie: czy
    spoldzielnia ma prawo powiesic bez mojej zgodny moje nazwisko na
    domofonie czy nie. I teraz prosba: odpowiedz na to konkretne pytanie a
    o tym co Cie rozbraja pogadaj z lustrem. Mnie to nie interesuje.

    MK

  • 5. Data: 2009-09-27 18:55:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    boropi pisze:
> [...]
    > tylko nazwiska na domofonie?
    > Poczta listy tez dostarcza do odpowiednio opisanych nazwiskiem skrzynek.

    Przecie to straszne pogwałcenie Złotej Wolności Szlacheckiej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2009-09-27 19:05:14
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ale za to tam zamki do skrzynek są zwykle na klucze patentowe, a nie "europolskawe"
    do otwarcia scyzorykiem.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-09-27 19:06:18
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "mlaskajacy jarek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

> [...]
    > domofonie czy nie. I teraz prosba: odpowiedz na to konkretne pytanie a
    > o tym co Cie rozbraja pogadaj z lustrem. Mnie to nie interesuje.

    A mnie wali czy dostaniesz odpowiedz zgodna z oczekiwaniami czy nie

  • 8. Data: 2009-09-27 19:32:29
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    boropi wrote:
    > Wiesz, ze u naszych sasiadów na zachodzie w blokach nie ma numerów mieszkan,
    > tylko nazwiska na domofonie?
    > Poczta listy tez dostarcza do odpowiednio opisanych nazwiskiem skrzynek.

    U sasiadow na poludniu rowniez:
    http://images24.fotosik.pl/42/741c46cce89609c6.jpg

    Poza tym widac, ze zamek taki sobie, nie na klucz patentowy.

    Ludek

  • 9. Data: 2009-09-27 20:07:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci
    mlaskajacy jarek <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > nazwiska. Czy tak jest istotnie zgodnie z prawem ? W koncu telekomuna
    > tez prosi o zgode na umieszczenie nazwiska w ksiazce telefonicznej.
    Prawa nie maja gdyz nazwisko i adres zamieszkania stanowia dane pozwalajace
    na identyfikacje osoby i jako takie sa danymi podlegajacymi ochronie.
    Jest to zreszta uzasadnione takze wzgledami bezpieczenstwa.
    Z gospodynia nie ma co gadac, to tylko proste urzadzenie wykonawcze.
    Zainterweniuj w spóldzielni (to administrator danych).
    Pozaprawnie - zlikwiduj swoje dane z miejsca publicznie dostepnego.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2009-09-27 20:15:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <m...@i...pl> napisał

    > Rozbraja mnie ta wrazliwosc ludzi na swoje imie i nazwisko

    Pojęcie ochrony danych osobowych zrobiło furorę.
    Dobrze że nie stało się tak z ochroną wizerunku
    bo zaczęliby chodzić po ulicy w kominiarkach.