  • 1. Data: 2009-09-27 09:07:24
    Temat: Re: Jak to jest z tą kaucją
    Od: Olisa <o...@p...onet.pl>

    Kret z domu pisze:
    > Głośna sprawa ostatnich dni i owe 600k zł.
    > Jak to się robi że w sobotę można nagle mieć 600k zł.
    > Z tego co wiem to bankomat tyle nie wypłaci, banki nie są czynne, elixir nie
    > działa, kasy w sądach zamknięte a ta osoba wychodzi po południu w sobotę.
    >
    > Może mi to ktoś obeznany wyjaśnić.
    > (dobra rozumiem że można miec takie drobne w szawce w domu - ale co z
    > wpłata)

    Krecie z domu wyjdz troche do ludzi, przejdz sie do jakiejs galerii czy
    pasazu handlowego i zobacz, ze banki w owych miejscach sa otwarte ;)

  • 2. Data: 2009-09-27 09:11:19
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Olisa pisze:

    > Krecie z domu wyjdz troche do ludzi, przejdz sie do jakiejs galerii czy
    > pasazu handlowego i zobacz, ze banki w owych miejscach sa otwarte ;)

    To akurat kiepski argument. W tych "bankach" w pasażach raczej nie ma
    takiej gotówki do ręki. Nawet w większych oddziałach "formalnie" trzeba
    awizować większe wypłaty.
    Natomiast argument podany wyżej o indywidualnym podejściu do klienta,
    który ma luźne 600tys jest jak najbardziej trafione.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 3. Data: 2009-09-27 10:22:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-09-27, crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:
> [...]
    > Natomiast argument podany wyżej o indywidualnym podejściu do klienta,
    > który ma luźne 600tys jest jak najbardziej trafione.

    A ta kaucja szłą gotówką? Byłoby to lekko szokujące prawdę mówiąc. Czek
    potwierdzony byłby bardziej na miejscu.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2009-09-27 17:54:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    crazy bejbi wrote:

> [...]
    > Natomiast argument podany wyżej o indywidualnym podejściu do klienta,
    > który ma luźne 600tys jest jak najbardziej trafione.

    ale naprawdę można zrobić przelew internetowy :)