  • 1. Data: 2009-09-27 11:46:29
    Temat: Rozpoczecie roku akademickiego
    Od: DP <k...@g...com>

    Witam. Mam pytanie, czy publiczna szkola wyzsza na studiach dziennych
    ma prawo rozpoczac zajecia dydaktyczne 28 wrzesnia? Czy czas wakacji
    okresla jakas ustawa badz rozporzadzenie czy zalezy to od szkol?

    Z gory dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2009-09-27 11:51:08
    Temat: Re: Rozpoczecie roku akademickiego
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "DP" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    > Witam. Mam pytanie, czy publiczna szkola wyzsza na studiach dziennych
    > ma prawo rozpoczac zajecia dydaktyczne 28 wrzesnia? Czy czas wakacji

    Mysle, ze trzeba zlozyc doniesienie do Prokuratury.
    Dopuszczono sie strasznego przestepstwa. Rektor spokojnie dostanie 25 lat
    ciezkich robot.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-09-27 11:55:21
    Od: DP <k...@g...com>

    On 27 Wrz, 12:51, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Mysle, ze trzeba zlozyc doniesienie do Prokuratury.
    > Dopuszczono sie strasznego przestepstwa. Rektor spokojnie dostanie 25 lat

    Dziekuje za madra odpowiedz.

  • 4. Data: 2009-09-27 12:35:19
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    DP pisze:
    DD

    > Dziekuje za madra odpowiedz.

    Zastanów się jeszcze raz nad pytaniem

  • 5. Data: 2009-09-27 12:49:24
    Od: DP <k...@g...com>

    On 27 Wrz, 13:35, Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> wrote:
    > DP pisze:
    > DD

    > Zastanów się jeszcze raz nad pytaniem

    Alez zastanowilem sie. Jesli ktos nie ma dostatecznej wiedzy prawnej
    by odpowiedziec to przeciez nie musi. :-)

  • 6. Data: 2009-09-27 13:11:08
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 27 Wrz, 14:49, DP <k...@g...com> wrote:

    > Alez zastanowilem sie. Jesli ktos nie ma dostatecznej wiedzy prawnej
    > by odpowiedziec to przeciez nie musi. :-)

    A myslalem ze wyszukiwanie informacji nie jest zalezne od wiedzy
    prawniczek. Spawacz tez pewnie potrafilby znalezc "ustawa o
    szkolnictwie wyzszym". A on nie pretenduje do miana studenta.

  • 7. Data: 2009-09-27 13:14:22
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    SDD wrote:
> [...]
    > Mysle, ze trzeba zlozyc doniesienie do Prokuratury.
    > Dopuszczono sie strasznego przestepstwa. Rektor spokojnie dostanie 25 lat

    Przecyzujac - te 25 lat ciezkich robot bedzie mogl soie zamienic na 5
    lat pracy w dziekanacie...

    Pozdro

    Maseł

  • 8. Data: 2009-09-27 13:18:52
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    DP wrote:
    > Witam. Mam pytanie, czy publiczna szkola wyzsza na studiach dziennych
    > ma prawo rozpoczac zajecia dydaktyczne 28 wrzesnia?

    Ma prawo. Co wiecej sa uczelnie ktore wczesniej zaczynaja rok akademicki.

    > Czy czas wakacji
    > okresla jakas ustawa badz rozporzadzenie czy zalezy to od szkol?

    jezeli chodzi o to co uczelnia moze, a czego nie, to jest "Ustawa o
    szkolnictwie wyzszym" - bardzo ciekawa lektura dla wszystkich studentów...

    Pozdro

    Maseł

  • 9. Data: 2009-09-27 13:31:55
    Od: DP <k...@g...com>

    On 27 Wrz, 14:11, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

    > A myslalem ze wyszukiwanie informacji nie jest zalezne od wiedzy
    > prawniczek. Spawacz tez pewnie potrafilby znalezc "ustawa o
    > szkolnictwie wyzszym". A on nie pretenduje do miana studenta.

    Ustawe znalazlem, ale nie znalazlem w niej odpowiedzi. Bardzo
    prawdopodobne, ze nie umiem znalezc i sie do tego nie wstydze
    przyznac. Prawnikiem nie jestem dlatego swe kroki skierowalem na
    odpowiednia grupe dyskusyjna liczac na kompetencje i wiedze
    uzytkownikow tu zarejestrowanych. Coz, przeliczylem sie, bywa.
    Poszukam gdzie indziej. :-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-09-27 21:39:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "DP" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Ustawe znalazlem, ale nie znalazlem w niej odpowiedzi. Bardzo

    Skoro nei znalazles w niej zakazu rozpoczynania zajec w ramach nowego roku
    akademickiego przed 1 pazdziernika, to juz cos powinno Ci to zasuerowac...

    Podpowiedz: w zadnej ustawie nie znajdziesz np. nic na temat chodzenia w
    czerwonym berecie z antenka. Czy to oznacza, ze nie wolno w czyms takim
    wyjsc na ulice?

    Pozdrawiam
    SDD