  • 11. Data: 2006-12-27 16:38:07
    Temat: Re: Nauczyciel i jego prawa
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    >>> Use the brain, Luke, use the brain...

    >> Ja powiem po polsku: myśl, myśl :)

    > Obojętnie po jakiemu, ale zrób to.

    Ja myślałem że mówisz do siebie. Przemyśl to jeszcze raz.
    Dobra podpowiem ci: jak nazwiesz sytuację w której nie można cię
    zatrudnić jako nauczyciela? Czy nie jest to tożsame z pozbawieniem cię
    prawa do wykonywania zawodu nauczyciela? Co prawda czasowym, ale zawsze.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 12. Data: 2006-12-27 16:50:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:emu7ic$m3a$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Ja myślałem
    Co, przepraszam, robiłeś???

    > Dobra podpowiem ci: jak nazwiesz sytuację w której nie można cię zatrudnić
    > jako nauczyciela?
    Przysługa za przysługę - też ci podpowiem: nie zawsze nauczyciela
    zatrudnienia się na podstawie KN.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2006-12-27 17:03:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Co, przepraszam, robiłeś???

    Oj, oj jakie złośliwości i to po takich ładnych świętach. Do spowiedzi
    będziesz musiał znów iść.

    > Przysługa za przysługę - też ci podpowiem: nie zawsze nauczyciela
    > zatrudnienia się na podstawie KN.

    Ale tutaj mówimy o nauczycielu zatrudnionym na gruncie karty
    nauczyciela. Bo jeśli nie stosuje się również art. 26.

  • 14. Data: 2006-12-27 17:05:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Ale tutaj mówimy o nauczycielu zatrudnionym na gruncie karty
    > nauczyciela. Bo jeśli nie stosuje się również art. 26.

    Brakuje jednego "nie" :)

  • 15. Data: 2006-12-27 17:12:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:emu92a$rnf$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Ale tutaj mówimy o nauczycielu zatrudnionym na gruncie karty nauczyciela.
    > Bo jeśli nie stosuje się również art. 26.
    To nie zostało wprost stwierdzone, ale niech będzie, przyjmijmy to
    przypuszczenie za stan faktyczny.
    Zatem na gruncie KN prawdopodobnie zostanie z nim rozwiązany stosunek pracy
    (prawdopodobnie, bo nie jest pewne, że szkoła się o skazaniu dowie).
    To jednak wcale nie zamyka mu drogi do zatrudnienia w zawodzie nauczyciela
    tam, gdzie KN się nie stosuje.
    Tak więc nie może być mowy o zakazie wykonywania zawodu, nawet w znaczeniu
    praktyczno-potocznym.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2006-12-27 17:29:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > To jednak wcale nie zamyka mu drogi do zatrudnienia w zawodzie
    > nauczyciela tam, gdzie KN się nie stosuje.

    A niech tam. Jak znajdzie taką pracę to może pracować. Z tego co jednak
    wiem prywatne szkoły, zazwyczaj mimo wszystko mają praktycznie takie
    wymagania jak szkoły publiczne.

    > Tak więc nie może być mowy o zakazie wykonywania zawodu, nawet w
    > znaczeniu praktyczno-potocznym.

    Jednak będę się opierał że praktycznie to zakaz wykonywania pracę
    nauczyciela.

  • 17. Data: 2006-12-27 18:26:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:emuaj2$467$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > A niech tam. Jak znajdzie taką pracę to może pracować.
    Wiem. Cieszę się, że teraz i ty wiesz.

    > Jednak będę się opierał
    I słusznie. To ważne być schludnym.
    Poza opierunkiem pomyśl jeszcze o wikcie.

    > że praktycznie to zakaz wykonywania pracę nauczyciela.
    Twój upór mnie, naturalnie, nie dziwi.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2006-12-27 20:03:25
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Jest.

    > A został skazany? Ewentualne warunkowe umorzenie postępowania karnego się
    > nie liczy. Nie jest skazaniem.

    Hmm, tego dokladnie nie wiem i za bardzo nie chce sie wtracac.
    Jedno wiem na pewno - prawo jazdy ma zabrane.

  • 19. Data: 2006-12-28 00:53:12
    Od: poreba <d...@p...com>

    ========================= Johnson =========================
    ========================== Jotte ==========================
    ========================== Jotte ==========================
    > I słusznie. To ważne być schludnym.
    > Poza opierunkiem pomyśl jeszcze o wikcie.
> [...]

    Jakież to pouczające przysłuchiwać się rozmowie uczonego,
    z nauczonym.

    --
    pozdro
    poreba,