  • 1. Data: 2006-12-27 11:18:19
    Temat: szyfrowanie a prawo
    Od: s...@g...com

    W internecie jest masa programow umozliwiajacych szyfrowanie danych,
    foldrow, plikow, partycji a nawet calych dyskow wraz z systemem
    operacyjnym przykladowo wymienie tylko kilka np: DriveCrypt, Free
    CopmuSec, Best Crypt, True Crypt itd. Policja majac podejrzenie moze
    przeszukac moj dom i co najwyzej zabrac komputer do analizy i teraz
    rodza sie moje pytania:

    1. Czy maja prawo wymusic haslo dostepu do zaszyfrowanej zawartosci?
    (Przeciez pamiec ludzka jest ulotna i moglem zapomniec)
    2. Czy dozwolone jest korzystanie z takich programow, i czy nie grozi
    za to jakas kara, obilo mi sie o uszy ze jest to jakies utrudnianie
    itd?

    3.czy mogą mnie skazac na podstawie samych poszlak np: ip podanego
    przez boota w edokeyu ze sciagałem taki a taki plik.Logów Isp że
    tego a tego dnia sciagnałęm tyle KB że sciagnałem taki a taki
    plik.Osobiscie wydaje mi sie to nierealne !,bo przeciez fizycznie zaden
    operator nie ma mozliwosci zapisywaniu wszyskiego co sciagam,po 2 było
    by to naruszenie mojej prywatnosci.

  • 2. Data: 2006-12-27 11:58:51
    Temat: Re: szyfrowanie a prawo
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

[...]

    Czy numer IP nalezy do ciebie ???
    Przeczytales kiedys licencje edokeya ?? :)))
    Czy pedofil ma w jakis sposob ograniczona prywatnosc ( tutaj juz taka mala
    psotka dygresyjka ) :))

    Jaca

  • 3. Data: 2006-12-27 12:17:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    s...@g...com napisał(a) :

    > 1. Czy maja prawo wymusic haslo dostepu do zaszyfrowanej zawartosci?
    > 2. Czy dozwolone jest korzystanie z takich programow, i czy nie grozi
    > 3.czy mogą mnie skazac na podstawie samych poszlak np: ip podanego

    Temu Panu chyba podziękujemy:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/945b9
    7e55ef1fb13?hl=pl

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502

  • 4. Data: 2006-12-27 12:22:31
    Od: s...@g...com

    fotomania napisał(a):
> [...]

    Przeczytales kiedys licencje edokeya ?? :)))
    Czy pedofil ma w jakis sposob ograniczona prywatnosc ( tutaj juz taka

    Miałem na mysli mp3 i divixy nowych filmów ,to tak w gwoli scisłosci
    !.Z tego co wiem kk reguluje te 2 przestepstwa :D,miedzy paserstwem np:
    rozpowszechnianiem mp3 w sieci a rozpowszechnianiem pornografi
    dzieciecej

  • 5. Data: 2006-12-27 12:34:29
    Od: s...@g...com

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_fr
    m/thread/8279fe198c1dc265/454720580d0df0c9?lnk=gst&q
    =pedofil&rnum=10&hl=pl#454720580d0df0c9

    tutaj jest temat którego szukałem

  • 6. Data: 2006-12-27 13:06:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ps.com...

    > 1. Czy maja prawo wymusic haslo dostepu do zaszyfrowanej zawartosci?

    A masz jakiś parktyczny sposób na owo przymuszanie? Bić Cię będą? Narkotyki
    dadzą? Zeznań masz parwo odmówić.

    > 2. Czy dozwolone jest korzystanie z takich programow, i czy nie grozi
    > za to jakas kara, obilo mi sie o uszy ze jest to jakies utrudnianie
    > itd?

    Utrudnianie bez wątpienia jest, tyle, że trudno mieć pretensje do przestepcy, że
    robi wszystko, by nei zostać złapanym.

> [...]
    > plik.Osobiscie wydaje mi sie to nierealne !,bo przeciez fizycznie zaden
    > operator nie ma mozliwosci zapisywaniu wszyskiego co sciagam,po 2 było

    To dowód, że ktoś z Twojego zakończenia kabla coś tam sobie ściągną. Nawet nie
    wiadomo, czy to Ty. Mogłeś to - stwierdziwszy, że to pirackie kopie - usunąć z
    dysku i już.

  • 7. Data: 2006-12-27 16:52:29
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:emto5f$6l0

    > Temu Panu chyba podziękujemy:
    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/945b9
    7e55ef1fb13?hl=pl

    Calkiem calkiem , dobrze wiedziec z kim sie rozmawia . Dzieki .

    J.

  • 8. Data: 2006-12-27 18:12:21
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule news:emtrse$kbt$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Robert Tomasik z adresu <r...@g...pl> napisał(a):

    > A masz jakiś parktyczny sposób na owo przymuszanie? Bić Cię będą?
    > Narkotyki dadzą? Zeznań masz parwo odmówić.

    wysla go na przesluchanie do iranu czy innego egiptu...;)

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 9. Data: 2006-12-27 22:03:07
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 27-12-2006 o 12:18:19 <s...@g...com> napisał(a):

    > 1. Czy maja prawo wymusic haslo dostepu do zaszyfrowanej zawartosci?
    > (Przeciez pamiec ludzka jest ulotna i moglem zapomniec)

    TrueCrypt oferuje szyfrowanie za pomoca pliku ... ktory mozna bylo np.
    trzymac na pendrivie (wlasnie zniszczonym w imadle) albo wlasnie usunac
    zmyslnym narzedziem z dysku.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 10. Data: 2006-12-27 22:33:21
    Od: Hikikomori After Christmas San <h...@g...pl>

    Jasko Bartnik wrote:

    > TrueCrypt oferuje szyfrowanie za pomoca pliku ... ktory mozna bylo np.
    > trzymac na pendrivie (wlasnie zniszczonym w imadle) albo wlasnie usunac
    > zmyslnym narzedziem z dysku.

    True crypt oferuje tez fajna rzecz, podajesz haslo-pierwsze i dostajesz
    sie do "fake" obszaru z niby zaszyfrowana zawartoscia. Podajesz
    haslo-drugie i dostajesz sie do tego obzaru, na ktorym ci zalezy ;)

    Mozna spoko poda ckontrolerom haslo-pierwsze, niech naciesza oczy
    zdjeciami z wakacji ;)

    -- __
    ,,,,,,
    S z c z ę ś l i w e g o N o w e g o R o k u 2 0 0 7!