  • 21. Data: 2005-08-23 09:17:00
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisali:

    > zanim do tego dojdzie, bedziesz zesmzacony w najblizszym otoczeniu i
    > pozbawiony sprzetu (dysku)
    > bo ktos myslal .... .

    To po co sciagal takie zdjecia?
    Otoczenie ma prawo wiedziec o takich sklonnosciach.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 22. Data: 2005-08-23 10:02:45
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > To po co sciagal takie zdjecia?
    > Otoczenie ma prawo wiedziec o takich sklonnosciach.

    Wogole to nie chce mi sie wierzyc, ze wszedl na
    tego typu strone raz i odrazu policja zrobila mu
    wjazd do mieszkania.

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 23. Data: 2005-08-23 10:25:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):
    > To po co sciagal takie zdjecia?
    > Otoczenie ma prawo wiedziec o takich sklonnosciach.

    Z jednej strony racja - sam sie przyznal, ze wszedl na taka strone
    swiadomie. Ale z drugiej strony, tego typu gówna są często umieszczone w
    wyszukiwarkach pod róznymi dziwnymi hasłami. Można wejść przypadkiem,
    szukając choćby pokemonów, nawet na sekundę, a ślad i tak zostanie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 24. Data: 2005-08-23 10:26:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    mcl napisał(a):
    > Wogole to nie chce mi sie wierzyc, ze wszedl na tego typu strone raz i
    > odrazu policja zrobila mu wjazd do mieszkania.

    Też ciężko mi w to uwierzyć. Czas reakcji naszej policji nie jest
    natychmiastowy :)) Natomiast istnieją różne witryny-pułapki :))

  • 25. Data: 2005-08-23 10:43:16
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyszukiwarkach pod róznymi dziwnymi hasłami. Można wejść przypadkiem,
    > szukając choćby pokemonów, nawet na sekundę, a ślad i tak zostanie.

    Nie sadze, zeby policja podejmowala takie kroki po
    jednorazowym czy chwilowym wejsciu na taka witryne.

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 26. Data: 2005-08-23 12:21:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndglq1e.9fh.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>

    > To po co sciagal takie zdjecia?
    > Otoczenie ma prawo wiedziec o takich sklonnosciach.

    mylisz czyn zakazny z pedofilstwem I to twoj i niedouczonych bezczelnych w
    tym wypadku dziennikarzow.

    P.

  • 27. Data: 2005-08-23 12:26:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > mylisz czyn zakazny z pedofilstwem I to twoj i niedouczonych bezczelnych
    > tym wypadku dziennikarzow.

    problem

  • 28. Data: 2005-08-23 13:02:45
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisali:

    > mylisz czyn zakazny z pedofilstwem I to twoj i niedouczonych bezczelnych w
    > tym wypadku dziennikarzow.

    Nic nie myle. Jesli ktos jest pedofilem, to otoczenie ma prawo o tym
    wiedziec, zanim zacznie sie dobierac do dzieci.

  • 29. Data: 2005-08-23 13:11:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndgm78m.9fh.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Nic nie myle. Jesli ktos jest pedofilem, to otoczenie ma prawo o tym
    > wiedziec, zanim zacznie sie dobierac do dzieci.

    tzn twoim zdaniem gdybym poogladal zdjecia 14 letniej dziewqczyny majac 23
    lata bede pedofilem tak?

    Stuknij sie w glowke.

    poczytaj watek "Ile"

    P.

  • 30. Data: 2005-08-23 13:29:04
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > tzn twoim zdaniem gdybym poogladal zdjecia 14 letniej dziewqczyny majac 23
    > lata bede pedofilem tak?
    >
    > Stuknij sie w glowke.

    No jezeli dorosly facet oglada zdjecia 14-latek to
    nie jest to do konca normalne...

    --
    pozdrawiam
    mcl