  • 1. Data: 2005-08-21 23:59:47
    Temat: Sciganie z urzedu za probe wyludzenia i dane osobowe
    Od: "A. Dwojnowski" <a...@w...pl>

    Czesc,

    Czy jest mozliwosc scigania ponizszego przypadku
    z urzedu? Mianowicie:

    Otrzymalem szereg pism od firmy Intrium Justitia
    z żądaniem zaplaty naleznosci 275 zl + odstetki
    + oplaty administracyjne. Firma kierowala rozne
    zawualowane grozby, miedzy innymi:
    *) w przypadku splaty (rzekomego) zadluzenia moje
    dane osobowe nie zostana skierowane do Biura
    Informacji Gospodarczej (w domysle: nieoplacenie
    zadanej kwoty spowoduje przeslanie danych do BIK
    - czy to jest grozba karalna??)
    *) wczczecie postepowania sadowego.

    Dodatkowo wyslano mi dwa "anonimy" (tzn. rzeczy
    podpisane tylko imieniem i nazwiskiem, bez zadnych
    znakow firmowych)

    Wg informacji przekazanych przez Intrium Justica
    rzekoma wierzytelnosc zostala zakupiona od TP S.A.

    Zadania byly calkowicie bezpodstawne.
    Czy moge to zglosic na policje? Do GIODO?

    A.

  • 2. Data: 2005-08-22 05:08:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    A. Dwojnowski napisał(a):

> [...]
    > dane osobowe nie zostana skierowane do Biura
    > Informacji Gospodarczej (w domysle: nieoplacenie
    > zadanej kwoty spowoduje przeslanie danych do BIK

    To nie jest groźba karalna. Bo tak można postąpić wobec dłużnika.

    > Dodatkowo wyslano mi dwa "anonimy" (tzn. rzeczy
    > podpisane tylko imieniem i nazwiskiem, bez zadnych
    > znakow firmowych)

    Wiec jakie to anonimy. Nie żyjemy w ZSRR, gdzie bez pieczątki pismo jest
    nieważne.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-08-22 13:30:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "A. Dwojnowski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jedyne co możesz, to wywalić to do kosza na śmieci. Było już wiele
    razy na grupie.

  • 4. Data: 2005-08-22 18:15:26
    Od: "A. Dwojnowski" <a...@w...pl>

    Johnson wrote:

    > To nie jest groźba karalna. Bo tak można postąpić wobec dłużnika.

    No ale ja nie bylem dluznikiem! To Intrium twierdzilo,
    ze kupilo moje wierzytelnosci od TP S.A. (a ja nigdy
    nie mialem nawet telefonu z TP S.A. !)

    Od dawna podejrzewalem, ze to operertkowe GIODO jest
    tylko po po to, zeby chronic ageneture przed komisja
    Orlenu :-)

    > Wiec jakie to anonimy. Nie żyjemy w ZSRR, gdzie bez pieczątki pismo jest
    > nieważne.

    Hehe, pismo :-) Na czerwonej kartce pocztowej.
    A tresc mniej wiecej taka, "pali sie! prosze
    o pilny kontakt" :-))

    A.