  • 31. Data: 2005-08-23 13:45:15
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mcl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:def8cc$hh9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No jezeli dorosly facet oglada zdjecia 14-latek to nie jest to do konca
    > normalne...

    widziales 14 latke kiedykowliek, wiekszosc bys nie roznil od 17 latek, idzmy
    dalej,
    czy kiedy 40 latek oglada sie za 18 latka twoim zdaniem nie jest to
    normalne?

    Zapytalem konretknie, czy ja majac 23 lata ogladajac zdjecie (porno)14
    letniej dziewczyny bede pedifilem czy
    popelnie po prostu czyn zakazany?

    P.

  • 32. Data: 2005-08-23 13:47:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > widziales 14 latke kiedykowliek, wiekszosc bys nie roznil od 17 latek,
    > idzmy dalej,
    > czy kiedy 40 latek oglada sie za 18 latka twoim zdaniem nie jest to
    > normalne?

    bo jezleli przyjac twoje rozumowanie to gosc ten niesamowita zbrodnie
    popelnia.

    P.

  • 33. Data: 2005-08-24 15:52:37
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Fakt, że nawet na stronie jest napisane, ze dziewczyny
    > nie mają 15-tu lat wcale nie oznacza, że powinieneś w to wierzyć.
    Robert, nie bądź naiwny. Na takiej stronie będzie raczej napisane, że
    "wszystkie modelki mają ukończone 15 lat", choć w praktyce na oko widać,
    że niektóre nie mają więcej niż 10.

    Swoją drogą dziwi mnie, że chce Ci się pomagać facetowi, którego
    najwyraźniej takie właśnie zdjęcia podniecają.
    Nie przyłapali go przecież na stronie ze zdjęciami Pameli Anderson czy
    Angeliny Jolie. Przyłapali go na stronie *pedofilskiej*.
    MArta
    m...@N...pl
    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 34. Data: 2005-08-24 20:58:12
    Od: poreba <d...@p...com>

    Marta Wieszczycka <m...@N...pl> niebacznie popelnil

    > Nie przyłapali go przecież na stronie ze zdjęciami Pameli
    > Anderson czy Angeliny Jolie. Przyłapali go na stronie
    > *pedofilskiej*.
    Nie żebym nie rozumiał różnicy w klasie problemu, ale ...
    można uznać, że podniecanie się wyżej wspomnianymi wdziękami
    normalne też nie jest.
    Może to nie to co kozy czy owieczki, ale też hadko!
    NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 35. Data: 2005-08-24 20:59:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:dei54l$6po$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    że
    > "wszystkie modelki mają ukończone 15 lat", choć w praktyce na oko

    Wiesz, nie ma większego znaczenia tak naprawdę, co tam jest napisane.
    W znanych mi przypadkach sąd a wcześniej prokurator by iść z aktem
    oskarżenia domagał się wykazania w sposób niezbity ile ma lat osoba na
    fotce. Tego patrzeniem na fotkę nie przeskoczysz.

    > Swoją drogą dziwi mnie, że chce Ci się pomagać facetowi, którego
    > najwyraźniej takie właśnie zdjęcia podniecają.

    Chwilowo z tego co pisze nie został skazany, więc nie wiemy, czy jest
    winien pedofilii. Window's to taki wynalazek, że zawsze na dysk zrzuca
    zawartość przeglądanych stron. Ponieważ niektóre strony erotyczne
    specjalnie kłamią, więc można na nie wejść naprawdę przypadkowo
    szukając zupełnie czego innego w wyszukiwarce. A przecież trudno
    stwierdzić co jest na stronie, zanim się ona wyświetli. Tak więc
    zauważ, że każdy, nawet Ty z nagła możesz stanąć przed takim samym
    zarzutem.

    > Nie przyłapali go przecież na stronie ze zdjęciami Pameli Anderson
    czy
    > Angeliny Jolie. Przyłapali go na stronie *pedofilskiej*.

    Tu wracamy do niedawno poruszanego tematu utożsamiania pedofilii z
    naruszeniem art. 200 kk, bowiem jego dyspozycja w tym zakresie akurat
    pokrywa się z art. 202§3 kk. Pedofilia, to zgodnie ze słownikiem PWN
    pociąg seksualny do dzieci. Pytanie, czy można nazwać pedofilią pociąg
    17-to latka do 15-to latki. Osobiście uważam, że nie, choć bez
    wątpienia prawo taką 15-to latkę chroni z urzędu.

    Poza tym bądź uprzejma rzucić okiem na art. 202 kk. To musi być
    przestępstwo umyślne. A zatem musisz dowieść, że wiedział, albo co
    najmniej się godził na to, że osoba przedstawiona na fotografii nie ma
    15-tu lat oraz że fotografia przedstawia treści pornograficzne.

  • 36. Data: 2005-08-24 21:08:20
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > stwierdzić co jest na stronie, zanim się ona wyświetli. Tak więc
    > zauważ, że każdy, nawet Ty z nagła możesz stanąć przed takim samym

    Ale imo to glupota scigac ludzi za samo wejscie na
    strone Z tego co wiem w USA strony pulapki
    polegaja na tym ze gosc placi karta kredytowa i
    dopiero go zgaraniaja Przy samym IP udowodnienie
    pedofilii musi byc niezwykle ciezkie>

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 37. Data: 2005-08-24 21:10:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > 17-to latka do 15-to latki. Osobiście uważam, że nie, choć bez
    > wątpienia prawo taką 15-to latkę chroni z urzędu.

    14 latke :-)

  • 38. Data: 2005-08-24 21:28:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale imo to głupota ścigać ludzi za samo wejście na
    > stronę Z tego co wiem w USA strony pułapki
    > polegają na tym ze gość płaci karta kredytowa i
    > dopiero go zgaraniaja Przy samym IP udowodnienie
    > pedofilii musi być niezwykle ciężkie>

    Pytanie, czy płacąc kartą wie, za co płaci? To jest zresztą bardzo
    drażliwa kwestia i choć zamysł artystyczny twórcy ustawy jest dla mnie
    czytelny i wiąże się z tym, że jak nie będzie popytu na takie fotki,
    to i spadnie ich produkcja, a co za tym idzie nie będą deprawowane
    modelki i modele (bo ostatecznie o to chodzi chyba) to jednak uważam,
    że dowodowo takie sprawy są strasznie ciężkie.

    O ile przy fotkach ze zwierzętami mamy 50% problemu mniej, bo fakt, ze
    na nim jest zwierzę można na oko ocenić, to przy dzieciach już to
    wcale takie jasne nie jest. Nie dość, że kłopot z wiekiem, to jeszcze
    kłopot z samym uznaniem za treść pornograficzną, co jest akurat mocno
    ocenne i jak to już nie jeden raz na tym forum zauważono nie do końca
    przez ustawodawcę określone.

  • 39. Data: 2005-08-24 21:30:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:deinno$79v$1@inews.gazeta.pl...
    PWN

    > 14 latke :-)

    No faktycznie. Ale co to tak naprawdę zmienia? Czy nazwiesz pedofilem
    17-to latka, który pocałował się z 14-to latką?

  • 40. Data: 2005-08-24 21:33:27
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    KrzysiekPP wrote:
    > A kto udowodni wiek ponizej 15-stu lat dziewczyny na zdjęciu jesli ma
    > wszelkie "atrybuty dorosłości" ?

    Przecież na stronach pedofilskich chodzi właśnie o cechy dziecka -
    "atrybuty niedorosłości", inaczej pedofile by się tymi zdjęciami nie
    podniecali. Ich z definicji nie interesują osoby o "atrybutach
    dorosłości". Właśnie dlatego są pedofilami ;)