  • 81. Data: 2011-04-04 11:56:55
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

    A ty jestes ta maruda z ZG "P-S" E-10?

  • 82. Data: 2011-04-04 12:16:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:incblr$7b0$...@n...dialog.net.pl...

    > Nie chodzi o ochrone danych. Ja sie swoich danych ne wstydze. Chodzi o
    > zasade, ze panstwo moze
    > Ci wlazic z butami do lozka nie pytajac Cie o zdanie. Dlaczego mam podawac
    > cokolwiek, jesli sobie tego nie zycze?

    bez przesady z tym włażeniem do łóżka, do łóżka to ci raczej k.k. się tryni

    a co do zasady, państwo to nie tylko przywileje, to również obowiązki i
    należy się z tym po prostu pogodzić

  • 83. Data: 2011-04-04 12:24:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-04 14:16, szerszen pisze:

    > a co do zasady, państwo to nie tylko przywileje, to również obowiązki i
    > należy się z tym po prostu pogodzić

    Bez względu na zakres tychże obowiązków?

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2011-04-04 12:49:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 04-04-2011 14:16, szerszen pisze:

> [...]
    >
    > a co do zasady, państwo to nie tylko przywileje, to również obowiązki i

    "Obowiązek" to jest niemodne słowo. Staroświecki i takie jakieś
    protestanckie.
    Podobnie "odpowiedzialność", szczególnie za własne czyny (w tym te
    głupie i nieprzemyślane).
    Wyszło z mody.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 85. Data: 2011-04-04 14:07:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:incdb2$1p6$...@n...onet.pl...

    > Bez względu na zakres tychże obowiązków?

    oczywiście że nie, ale nie popadajmy w paranoje

  • 86. Data: 2011-04-04 15:52:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > a mi sie wydaje, że pier...lec na punkcie ochrony danych jest w polsce
    > bardzo daleko posunięty

    W Stanach też są takie spisy ?

  • 87. Data: 2011-04-04 15:54:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "NKAB -" <n...@g...pl>

    > Zasadne w takim spisie jest właśnie zebranie informacji
    > o długości fiutów bo tego rzeczywiście nigdzie jeszcze
    > nie mają.
    >
    > Powiedzmy sobie szczerze, w grę wchodzi ok 900mln,
    > które ma "DAĆ" unia europejska.

    Taa , jakiś czas temu media donosiły, że jakiś dyrektor w GUS dostał w
    związku z organizacją spisu dodatkowo 100 tysięcy czy jakąś podobną kwotę a
    pracownicy też po ileś.

  • 88. Data: 2011-04-04 15:55:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl>

    > Tzn? Tak konkretnie?
    > Wrzuć ze 4-5 przykładów danych, które "już maja".

    Weź się puknij w głowę. To szkodliwe jest. Państwo nie umie wykorzystać
    posiadanych danych dla dobra obywateli a nawet jakby umiało to będzie wolało
    je wykorzystać przeciwko nim.

  • 89. Data: 2011-04-04 16:12:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-04 17:54, niusy.pl pisze:

> [...]
    > związku z organizacją spisu dodatkowo 100 tysięcy czy jakąś podobną kwotę a

    Gdzieś w internecie czytałam, że podobno wszczęte jest w związku z tym
    śledztwo.

    --
    animka

  • 90. Data: 2011-04-04 16:24:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/4/2011 1:52 AM, szerszen wrote:
    > tak prawie nic nie kosztuje, to nie dali wszystkim możliwości
    > zadeklarowania tej opcji, wtedy bardziej miarodajne wyniki by uzyskali

    mam powazne wątpliwości czy uzyskaliby bardziej miarodajne wyniki