  • 11. Data: 2002-12-07 15:28:27
    Temat: Re: Namierzył mnie FOTORADAR
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Czyli za niewskazanie płaci właściciel pojazdu więc po co piszesz:
    >
    > "bzdura, za popelnione wykroczenie placi ten, kto wykroczenie popelnil"
    >
    > Gdyby nieznany policji sprawca wykroczenia go nie popełnił to właściciel
    by
    > kary nie poniósł;))Tak więc w wyniku ppracy fotoradaru KTOŚ
    > zapłaci-niekoniecznie sprawca.A że z innego "paragrafu"....

    Expierdzie LeHu. jak tam Twoje waCHadelko?bawisz sie nim jeszcze?
    przeczytaj sobie 3 razy moja odpowiedz, moze zrozumiesz.ale wiem, wiem, juz
    kiedys Ci pisalem, literki skladac umiesz, gorzej z ich
    zrozumieniem.myslalem, ze to juz masz za soba i robisz postepy, ale widac,
    ze czytanie to jak cie moge, dajesz sobie z nim rade, ale rozumienie jest
    nadal Twa slaba dziedzina.

    wez sobie do serca cytat Oscara Wild'a:
    "Lubię mówić o niczym. Jest to jedyna rzecz, na której trochę się znam"

    ssj5
    z Toba EOT,bo dyskusja z toba ublizalaby innym forumowiczom, ktrozy twoje
    bredni czytaliby

  • 12. Data: 2002-12-07 16:58:46
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Biedny ty lebiodo jesteś bo nie rozumiesz co znaczy "przeniesienie własności
    pojazdu".Bzdury to ty piszesz.

    Użytkownik ssj5 <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ast07g$ip$...@n...tpi.pl...

  • 13. Data: 2002-12-07 17:04:27
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Biedny ty lebiodo jesteś bo nie rozumiesz co znaczy "przeniesienie
    własności
    > pojazdu".Bzdury to ty piszesz.

    poczytaj sobie dzieciole pkt 4 tegoz artykulu i dopiero dyskutuj. widac ze
    tez ze zrozumieniem problemy:-(((
    ssj5

  • 14. Data: 2002-12-07 17:41:19
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    ssj5 napisa_(a):
    > 4. Wlasciciel lub posiadacz pojazdu jest obowiazany wskazac na zadanie
    > uprawnionego organu, komu powierzyl pojazd do kierowania lub uzywania w
    > oznaczonym czasie, chyba ze pojazd zostal uzyty wbrew jego woli i wiedzy
    > przez nieznana osobe, czemu nie mógl zapobiec.

    W takim razie jak ma się stosunek tego przepisu do art.182 lub 183 kpk?

    KG

  • 15. Data: 2002-12-07 17:54:47
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > W takim razie jak ma się stosunek tego przepisu do art.182 lub 183 kpk?

    Kamilu, tak jak te przepisy do zeznan swiadka:-))
    pozdr
    JB
    ps.Kamilu, artykul 78 prawa drogowego przytoczylem jedynie dlatego, ze byla
    w postach mowa o takim przepisie, a nie potrafiono go umiejscowic.natomiast
    bezdyskusyjnym jest, ze za popelnione wykroczenie uwiecznione na fotoradarze
    odpowiada ten, kto je popelnil, a nie wlasciciel pojazdu/choc w duzej mierze
    zdarza sie, ze to wlasciciel jezdzi swoim bolidem i wowczas on "placi"/.
    jesli nie uda sie ustalic osoby, ktora prowadzila pojazd np. przekraczajac
    predkosc - to nie mozna ukarac nikogo ZA TO wlasnie przekroczenie predkosci.

  • 16. Data: 2002-12-07 18:44:42
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Jesteś głąb.Jeśli ci nie ukradziono bryki to nie jesteś NIKT dla policji
    i bulisz filozofie.Tylko nie pisz , że ty się tak wyłgałeś policji i ci
    odpuścili.
    Jeśli to wróbelki jeździły twoją bryką to jak ci ją oddały???
    HAHA .Gliny to kupiły? NIE .

    Użytkownik ssj5 <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:astcm0$id5$...@n...tpi.pl...

  • 17. Data: 2002-12-07 18:57:08
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > odpuścili.
    > Jeśli to wróbelki jeździły twoją bryką to jak ci ją oddały???

    zebys tylko sie nie posikal dzidziulku z zachwytu. sadzac po nicku, to
    jeszcze kupka ci z pampersika wychodzi. a na dorosle zycie dedykuje ci
    cytat:

    "Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię, że naprawdę mam coś
    do powiedzenia."

    modl sie wiec,jesli bedziesz to robil zarliwie, pewnie Bog Cie wyslucha.
    taka mam nadzieje.

    ssj5
    ps. nowy expierd sie narodzil?

  • 18. Data: 2002-12-07 19:12:42
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba, czyli "bubu" <j...@i...pl> napisał(a) nam oto tak:

> [...]
    > odpuścili.
    > Jeśli to wróbelki jeździły twoją bryką to jak ci ją oddały???

    Co jak co, ale zawsze myślałem że _ta_ grupa ma wyższy poziom od innych.
    Najwyższy czas wprowadzić bilety...

    --
    Pozdrawiam,
    www.agentochrony.com

  • 19. Data: 2002-12-07 20:06:34
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jesli nie uda sie ustalic osoby, ktora prowadzila pojazd np. przekraczajac
    > predkosc - to nie mozna ukarac nikogo ZA TO wlasnie przekroczenie

    ssj dobrze mówi.
    W mojej opisanej sprawie kolegium ukarało mnie nie za wjazd na czerwone tak
    jak było na zdjęciu
    ale za brak nadzoru nad moimi samochodami.

    Pozdrawiam
    BogdanK

  • 20. Data: 2002-12-07 20:26:08
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    ssj5 napisa_(a):

    > Kamilu, tak jak te przepisy do zeznan swiadka:-))

    Chyba troche nie zrozumiałem odpowiedzi :) art.78 nakłada obowiązek
    wskazania przez właściciela osoby kierującej. W zasadzie innej
    możliwości udzielenia takiej informacji jak zeznania świadka nie ma.
    Pytanie brzmi czy właściciel może się powołać na kpk i odmówić
    informacji, czy prawo drogowe to wyklucza?

    KG