  • 31. Data: 2002-12-08 21:36:21
    Temat: Re: Namierzył mnie FOTORADAR
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    | Jak nie jest to właściciel i nie osoba najbliższa to musi wskazać...

    Masz oczywiście rację. I co z tego. A jak nie wskaże, to jak mu udowodnimy,
    że to nie był najbliższy albo on sam, skoro nie wiemy kto to był?

  • 32. Data: 2002-12-09 07:10:40
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisa_(a):

    > Masz oczywiście rację. I co z tego. A jak nie wskaże, to jak mu udowodnimy,
    > że to nie był najbliższy albo on sam, skoro nie wiemy kto to był?

    nie udowodnimy... :) moze jak będzie to samochód firmowy
    prrzeznaczony dla pracowników to tak, ale czy komuś będzie chciało się
    tego dochodzić?

    KG

    KG