    From: "ssj5" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Namierzył mnie FOTORADAR
    Date: Sat, 7 Dec 2002 19:57:08 +0100

    > Jesteś głąb.Jeśli ci nie ukradziono bryki to nie jesteś NIKT dla policji
    > i bulisz filozofie.Tylko nie pisz , że ty się tak wyłgałeś policji i ci
    > odpuścili.
    > Jeśli to wróbelki jeździły twoją bryką to jak ci ją oddały???
    > HAHA .Gliny to kupiły? NIE .

    zebys tylko sie nie posikal dzidziulku z zachwytu. sadzac po nicku, to
    jeszcze kupka ci z pampersika wychodzi. a na dorosle zycie dedykuje ci
    cytat:

    "Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię, że naprawdę mam coś
    do powiedzenia."

    modl sie wiec,jesli bedziesz to robil zarliwie, pewnie Bog Cie wyslucha.
    taka mam nadzieje.

    ssj5
    ps. nowy expierd sie narodzil?