  • 11. Data: 2021-11-09 19:57:22
    Temat: Re: Namierzanie ludzi
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to zmiana wizytówki na taką z
    > imieniem. Może przekonasz pracodawcę. Ale wątpię. Twoje personalia są
    > pewnie też na umowach, które w imieniu pracodawcy podpisujesz. Sama
    > wizytówka pewnie nie jest problemem. Dokąd tylko wchodzą, to nie możesz
    > tego nikomu zabronić.
    >
    > Część portali społecznościowych oferuje możliwość sterowania tego, kto
    > widzi materiały.

    Na Linkedin i Goldenline pokazuje się kto oglądał profil, tym samym
    gdyby dziewczyna chciała np. zobaczyć profil klienta, to ten widziałby,
    że ona go oglądała, a dziewczyna ma zamiar zupełnie odwrotny.
    Dziewczyna natomiast chce pracując tutaj, szukać innej pracy, więc takie
    zakrywanie się nie działa na jej korzyść.

  • 12. Data: 2021-11-09 20:02:50
    Temat: Re: Asiu. Po co wchodzisz do tego rynsztoka? Nie potrafisz żyć bez 27 kg wagi Twojej głowy?
    Od: Joanna Mikucka <j...@...onet.eu>

    W dniu 2021.11.09 o 19:31, _Master_ pisze:
    > Kto Cię na początku oszukał i kazał wklepać prawdziwe dane?
    >
    > Ile Ty masz lat?

    Nikt mnie nie oszukał.
    24 lata, ale jakie to ma znaczenie ?

  • 13. Data: 2021-11-09 20:04:49
    Od: Joanna Mikucka <j...@...onet.eu>

> [...]
    > tego nikomu zabronić.
    >
    > Część portali społecznościowych oferuje możliwość sterowania tego, kto

    Nie podpisuję umów. Nikt z wyjątkiem mnie nie ma takich przygód, ale
    może dlatego, że jestem najmłodsza z kobiet.

  • 14. Data: 2021-11-09 20:09:36
    Od: Joanna Mikucka <j...@...onet.eu>

    W dniu 2021.11.09 o 19:20, nadir pisze:

    > Dla użytkowników grup dyskusyjnych też chciałabyś taki przepis prawny?

    Zadałam po prostu pytanie. Co innego kontakt twarzą w twarz, a co innego
    przez internet bez zdjęcia, bez profilu.

  • 15. Data: 2021-11-09 20:31:04
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com>

    W dniu 2021.11.09 o 20:02, Joanna Mikucka pisze:

    > Nikt mnie nie oszukał.
    > 24 lata, ale jakie to ma znaczenie ?

    Mam wnuczkę +4 starszą od Ciebie. Jedyne co mogę ci poradzić jeśli się
    boisz, to znaleźć fajnego chłopaka, który zawsze będzie po Ciebie
    przychodził po pracy. Zrób prawdziwy profil na facebooku, ustaw
    publiczny status "w związku".

    Są też takie szkoły, że jeżeli boisz się o swoje dane, to najlepiej
    wystawić je jak na patelni wszystkim. Psychologicznie, jeśli ktoś będzie
    chciał zrobić przekręt na twoje dane, wpisze je w google, wyjdą,
    zrezygnuje, bo będą łatwo weryfikowalne. Masz wtedy kontrolę, kto
    wchodzi na Twoje dane. Potrzeba do tego najtańszy płatny hosting, bo
    bezpłatne blogi nie zapewnią ci wglądu do tych danych.
    Moim zdaniem całe to RODO działa na niekorzyść osoby, częściej
    przeszkadza niż sie przydaje.

  • 16. Data: 2021-11-09 20:52:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 20:04, Joanna Mikucka pisze:
    > Nie podpisuję umów. Nikt z wyjątkiem mnie nie ma takich przygód, ale
    > może dlatego, że jestem najmłodsza z kobiet.

    Nie wykluczone, że inne osoby po prostu nie interesują się tym, kto ich
    profile przegląda. Po za tym - moim zdaniem - nic tu zrobić się nie da.
    nie zabronisz użytkownikom przeglądać publicznie dostępnych profili.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2021-11-09 21:12:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Nov 2021 17:40:28 +0100, Joanna Mikucka napisał(a):

    > Jakiś przepis prawny ostudzający zapędy ciekawskich klientów ?

    Zupełnie nie rozumiem ludzi którzy najpierw się wystawiają na publiczny
    ogląd a potem mają żal do tych którzy się gapią. Kiedy np. robisz sobie
    dekolt do pasa albo zakładasz obcisłe spodnie, liczysz na to że
    mężczyźni będą odwracać wzrok?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2021-11-09 21:41:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 09.11.2021 o 20:09, Joanna Mikucka pisze:

    > Zadałam po prostu pytanie. Co innego kontakt twarzą w twarz, a co innego
    > przez internet bez zdjęcia, bez profilu.

    Szukasz bata na ludzi, którzy odczytują Twoje imię i nazwisko z
    identyfikatora, a jednocześnie podajesz te same dane, publicznie, w
    internecie, w zasadzie "na zawsze". No chyba, że Joanna Mikucka i jej
    mail, to fake?

  • 19. Data: 2021-11-09 21:55:30
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Nie wykluczone, że inne osoby po prostu nie interesują się tym, kto ich
    > profile przegląda. Po za tym - moim zdaniem - nic tu zrobić się nie da.
    > nie zabronisz użytkownikom przeglądać publicznie dostępnych profili.

    Moim zdaniem problemem dziewczyny jest to, że klienci wiedzą kogo szukać
    bo odczytują z plakietki jak się nazywa. Gdyby nie wiedzieli jak się
    nazywa, to odszukanie jej na portalach wymagałoby większego
    zaangażowania co pewnie by takiego klienta zniechęciło.
    Wyszukują ją, bo jest to proste.

  • 20. Data: 2021-11-09 21:59:19
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

> [...]
    > ogląd a potem mają żal do tych którzy się gapią. Kiedy np. robisz sobie
    > dekolt do pasa albo zakładasz obcisłe spodnie, liczysz na to że

    Przypuszczam, że dziewczyna miała tee profile zanim się tu zatrudniła,
    przyszła do tej pracy, gdzie musi się ujawniać i to jest jej problem.