  • 1. Data: 2021-11-09 06:11:54
    Temat: Prawo według Niemiec w Bild: PRZEMYT lotniczy migrantów na Białoruś [Interia tłumoczy?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-niemiec
    kie-media-putin-i-erdogan-wspieraja-plan-wysylania-m
    i,nId,5633048
    > Kilku wysokich rangą berlińskich urzędników ds. bezpieczeństwa
    > potwierdziło w rozmowie z "Bildem", że rosyjski Aerofłot (51
    > proc. udziałów państwowych) i tureckie Turkish Airlines (49
    > proc. udziałów państwowych) "w decydującym stopniu przyczyniają się do
    > lotniczego przemytu (migrantów) na Białoruś".

    Jak można PRZEMYCIĆ człowieka z kraju A do kraju B jeśli w obu tych
    krajach jest przepuszczany przez przejście graniczne ma lotnisku? :-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-11-09 07:38:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.bild.de/politik/ausland/politik-ausland/lukasche
    nko-schickt-fluechtlinge-massen-ansturm-auf-polen-gr
    enze-78182768.bild.html

    -----
    > Kilku wysokich rangą berlińskich urzędników ds. bezpieczeństwa potwierdziło w
    rozmowie z "Bildem", że rosyjski Aerofłot i tureckie

  • 3. Data: 2021-11-09 07:40:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.bild.de/politik/inland/politik-inland/seehofer-z
    u-fluechtlingen-brauchen-bauliche-sicherung-der-gren
    zen-78187804.bild.html

  • 4. Data: 2021-11-09 08:02:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.bild.de/politik/inland/politik-inland/kanzlerin-
    lobt-fluechtlings-politik-ja-wir-haben-das-geschafft
    -78189158.bild.html

  • 5. Data: 2021-11-09 08:48:47
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 07:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.bild.de/politik/ausland/politik-ausland/lukasche
    nko-schickt-fluechtlinge-massen-ansturm-auf-polen-gr
    enze-78182768.bild.html

    Co tam za pierdoły wkleiłeś?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 6. Data: 2021-11-09 08:49:48
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

  • 7. Data: 2021-11-09 08:50:17
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

  • 8. Data: 2021-11-09 08:59:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> pisze:
    nko-schickt-fluechtlinge-massen-ansturm-auf-polen-gr
    enze-78182768.bild.html

    > Co tam za pierdoły wkleiłeś?

    Walnął link na oryginał dla szprechających dla sprawdzenia czy
    "mogący stanowić zniesławienie" dobór słów jest już w oryginale
    czy dopiero w tłumaczeniu.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2021-11-09 09:26:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "H. Nedelcu
    Unia musi zaostrzyć sankcje wobec Łukaszenki":
    www.rp.pl/dyplomacja/art19087171-harry-nedelcu-unia-
    musi-zaostrzyc-sankcje-wobec-lukaszenki

    -----

  • 10. Data: 2021-11-09 13:57:23
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 09:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > "H. Nedelcu
    > Unia musi zaostrzyć sankcje wobec Łukaszenki":
    > www.rp.pl/dyplomacja/art19087171-harry-nedelcu-unia-
    musi-zaostrzyc-sankcje-wobec-lukaszenki

    > -----

    Unia to może Łukaszence skoczyć na kant...
    Przecież już wprowadziła te zasrane sankcje i teraz skomle, że
    Łukaszenka ich roluje.
    A Łukaszenka nic nie musi robić i tak naprawdę mu to wisi - to nie jego
    granice są zagrożone :)