  • 1. Data: 2021-11-09 17:40:28
    Temat: Namierzanie ludzi
    Od: Joanna Mikucka <j...@...onet.eu>

    Pracuję w POK (Punkcie Obsługi Klienta), mam identyfikator firmowy gdzie
    wydrukowano imię i nazwisko i stanowisko, klienci to widzą.
    Gdy wydaję klientom dokumenty czy przesyłki proszę o pokazanie dowodu
    osobistego. Potem na moich profilach w serwisach społecznościowych
    widzę, że niektórzy klienci oglądali mój profil. Nic nie piszą, ale byli
    tacy, którzy którzy wchodzili codziennie. Jakoś zaczęło mi to
    przeszkadzać i wykasowałam swoje profile z wszystkich portali.
    Założę sobie na facebooku i instagramie na jakieś inne nazwisko tylko
    dla najbliższych znajomych.

    Tylko nie bardzo mi tak pasuje. Chwilowo nie mogę znaleźć innej pracy,
    nie ma ciekawych ofert, takich, gdzie nie będę miała kontaktu z klientami.
    Napiszę teraz może coś sprzecznego, ale czy jest jakiś sposób, aby
    zachować prywatność i anonimowość, a jednocześnie móc pokazać się na
    portalach branżowych społecznościowych, aby pomóc sobie znaleźć inną
    równie ciekawą pracę ?

    Jakiś przepis prawny ostudzający zapędy ciekawskich klientów ?

  • 2. Data: 2021-11-09 17:58:35
    Temat: Re: Namierzanie ludzi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    O, jak na NaszejKlasie zrobili "śledzia" to było tyle jojczenia że hej.
    Ogólnie nie bój się tych, co wchodzą, i mają profile pod własnym nazwiskiem (takim,
    jakim zapamiętałaś z dowodu) - pewnie jesteś ładna, potraktuj to jako komplement ;>
    Bój się takich, którzy wchodzą, ale nazwisk nie zapamiętałaś.

  • 3. Data: 2021-11-09 18:33:45
    Od: Joanna Mikucka <j...@...onet.eu>

> [...]
    jakim zapamiętałaś z dowodu) - pewnie jesteś ładna, potraktuj to jako komplement ;>
    > Bój się takich, którzy wchodzą, ale nazwisk nie zapamiętałaś.

    Tylu jest tych klientów, że trudno ich zapamiętać, szczególnie wtedy
    kiedy ktoś był tylko raz lub 2 razy. Z tych, którzy przychodzą
    regularnie kilka razy w miesiącu nie zauważyłam aby odwiedzali mój
    profil. Ja tu pracuję już prawie 2 lata, ale koleżanka jest tu 17 lat i
    są klienci co od 17 lat przychodzą i koleżanka jeśli jest, to mi mówi,
    że zna tego Pana lub Panią i wydaję im to co dla nich, chociaż może nie
    powinnam bez weryfikacji.

    Nie uważam się za ładną.

  • 4. Data: 2021-11-09 18:51:52
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.11.09 o 18:33, Joanna Mikucka pisze:

> [...]
    > są klienci co od 17 lat przychodzą i koleżanka jeśli jest, to mi mówi,
    > że zna tego Pana lub Panią i wydaję im to co dla nich, chociaż może nie

    Czyli jesteś ładna, podobasz się klientom. Czy w tym POK masz kolegów
    którzy obsługują ? Gdy nie ma nikogo z klientów zauważ, do kogo idzie
    klient, do Ciebie czy do kolegi czy do tej koleżanki co 17 lat pracuje.
    To jest odpowiedź na pytanie czy jesteś ładna.
    Jest kilka zasad: nie możesz pokazywać, że się boisz, możesz wyćwiczyć,
    klient jest różny.
    W jednym z małych sklepów do którego chodzę kilka razy w tygodniu
    pracowała dziewczyna ponad 20 lat młodsza ode mnie i zawsze przeszywała
    mnie swoim wzrokiem, odbierałem to jako znak, abym kupował co mam do
    kupienia i wypier....ł Nigdy o niczym z tą dziewczyną nie rozmawiałem,
    nie zaczepiałem jej.

  • 5. Data: 2021-11-09 19:20:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 09.11.2021 o 17:40, Joanna Mikucka pisze:

    > Jakiś przepis prawny ostudzający zapędy ciekawskich klientów ?

    Dla użytkowników grup dyskusyjnych też chciałabyś taki przepis prawny?

  • 6. Data: 2021-11-09 19:20:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 09.11.2021 o 18:33, Joanna Mikucka pisze:

    > Nie uważam się za ładną.

    W tym wypadku Twoje zdanie się nie liczy.

  • 7. Data: 2021-11-09 19:31:29
    Temat: Asiu. Po co wchodzisz do tego rynsztoka? Nie potrafisz żyć bez 27 kg wagi Twojej głowy?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Kto Cię na początku oszukał i kazał wklepać prawdziwe dane?

    Ile Ty masz lat?

  • 8. Data: 2021-11-09 19:32:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-09-listopada-2021 o 18:33, Joanna Mikucka pisze:
    > Nie uważam się za ładną.

    UWAGA TROLL ;-)

  • 9. Data: 2021-11-09 19:33:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja pier...

    Tu też podałaś/eś prawdziwe dane? ;-)

  • 10. Data: 2021-11-09 19:34:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > wydrukowano imię i nazwisko i stanowisko, klienci to widzą.
    > Jakiś przepis prawny ostudzający zapędy ciekawskich klientów ?

    Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to zmiana wizytówki na taką z
    imieniem. Może przekonasz pracodawcę. Ale wątpię. Twoje personalia są
    pewnie też na umowach, które w imieniu pracodawcy podpisujesz. Sama
    wizytówka pewnie nie jest problemem. Dokąd tylko wchodzą, to nie możesz
    tego nikomu zabronić.

    Część portali społecznościowych oferuje możliwość sterowania tego, kto
    widzi materiały.

    --
    Robert Tomasik