  • 11. Data: 2013-08-05 20:27:23
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow telefonicznych 2
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > dlatego jeśli oni dzwonią do mnie, grzecznie informuję jakie są
    > moje warunki na które oni muszą się zgodzić jeśli chcą ze mną
    > rozmawiać

    Że też masz tyle czasu.

  • 12. Data: 2013-08-05 21:38:10
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > od kilku dni dzwonią dzień w dzień, dwa trzy razy dziennie
    > z nc+ i dupę zawracają. nic nie dają prośby o to że nie jestem
    > zainteresowany przedłużeniem umowy, że zaczynam te ich telefony
    > traktować jako stalking. nawet na weekend nie odpuścili.

    mój poprzedni wątek o nagrywaniu też dotyczył TV a konkretnie N :D
    Dzwoniąc do nich ( na krakowski numer) nigdy nie usłyszalem zapowiedzi o
    nagrywaniu ( w NC+ na warszawski numer taka zapowiedź jest)

    Tak niejako na marginesie dodam tylko zainteresowanym przedłużeniem, że
    bez złożonego wypowiedzenia umowy NIE MA szans na korzystne przedłużenie
    przykładowo pakiet z 6xC+ ( bodajże PLATYNOWY) przy przedłużeniu oferta
    za 99 a po złożonym wypowiedzeniu i przetrzymaniu ich nieco jest oferta
    za 59

  • 13. Data: 2013-08-05 22:54:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Ale po co rozsiewasz takie bzudry?
    > Masz jakis przepis zabraniający publikacji pod ręką?

    art. 23 i 24 KC

  • 14. Data: 2013-08-05 23:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > rozmawiać. jeśli one im nie odpowiadają, proszę o rozłączenie,
    > bo na innych warunkach nie będę z nimi rozmawiał.

    A po co to robisz.
    chcesz rozmawiać - rozmawiaj.
    Chcesz nagrywać - nagrywaj.
    Chcesz publikować - publikuj.
    nie sadze, aby w rozmowie z nc padły jakies dane, których publikacja
    mogłaby ci zaszkodzic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 15. Data: 2013-08-06 00:35:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@t...waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > art. 23 i 24 KC

    Art. 23. Dobra osobiste człowieka, jak w szczególności zdrowie, wolność,
    cześć, swoboda sumienia, nazwisko lub pseudonim, wizerunek, tajemnica
    korespondencji, nietykalność mieszkania, twórczość naukowa, artystyczna,
    wynalazcza i racjonalizatorska, pozostają pod ochroną prawa cywilnego
    niezależnie od ochrony przewidzianej w innych przepisach.

    Szkoda, że nie wskazałes, który konkretnie fragment...
    Możesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 16. Data: 2013-08-06 14:55:47
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/5/2013 10:54 PM, Maciej Bebenek wrote:

    > art. 23 i 24 KC

    No i niby, która część tegoż miałaby pasować do publikacji własnej
    rozmowy telefonicznej.

  • 17. Data: 2013-08-06 15:12:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No i niby, która część tegoż miałaby pasować do publikacji własnej
    > rozmowy telefonicznej.

    Juz przytoczyłem wczesniej i też cierpliwie czekam na wyjasnienia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 18. Data: 2013-08-06 16:23:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 05.08.2013 20:00, Budzik pisze:
    > Ale po co rozsiewasz takie bzudry?
    > Masz jakis przepis zabraniający publikacji pod ręką?

    A prawo autorskie? To trochę tak jak z nagrywaniem i rozpowszechnianiem
    wykładów np... To co mówi wykładowca jest twórczością. Czy to co mówię
    ja nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2013-08-06 17:22:52
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Tuesday, 6 August 2013 16:23:34 UTC+2, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A prawo autorskie? To trochę tak jak z nagrywaniem i rozpowszechnianiem
    > wykładów np... To co mówi wykładowca jest twórczością. Czy to co mówię
    > ja nie?

    "Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o
    indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości,
    przeznaczenia i sposobu wyrażenia (utwór)"

    Więc o ile twoja wypowiedź jest utworem, to owszem.

    AdamK

  • 20. Data: 2013-08-06 21:04:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.08.2013 17:22, Adam Klobukowski pisze:

> [...]
    przeznaczenia i sposobu wyrażenia (utwór)"
    > Więc o ile twoja wypowiedź jest utworem, to owszem.

    A nie jest? Ma indywidualny charakter, mój specyficzny styl wypowiedzi...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek