  • 1. Data: 2013-08-02 23:46:47
    Temat: Uzasadnienie oddalenia skargi kasacyjnej (po rozprawie niejawnej)
    Od: wk <w...@g...com>

    Witam,
    Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, czy SN sporządza z urzędu uzasadnienie oddalenia
    skargi kasacyjnej? skarga przeszła przedsąd i został wyznaczony termin rozprawy
    niejawnej. SN oddalił skargę. postępowanie przed sądem cywilnym.

    minęły ponad 4 miesiące od wyroku SN a nie mam informacji od pełnomocnika z urzędu,
    który wnosił skargę. nie wiem tez czy wniósł o uzasadnienie (o ile powinien wnosić).

    zamierzam złożyć skargę to trybunału w Strasburgu i uzasadnienie SN jest praktycznie
    konieczne. termin do wniesienia skargi do Strasburga to 6 miesięcy od wyroku, czyli
    zostały niecałe 2 miesiące.

    Dziękuję za informację, nigdzie tego nie mogę znaleźć.