eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Nagrywanie rozmów telefonicznych
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 1. Data: 2013-08-02 21:37:21
    Temat: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    Witam.
    Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    rozmowa jest rejestrowana.

    Pozdrawiam


  • 2. Data: 2013-08-02 21:48:42
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >

    Dziwne, ale prawdopodobne. Prawie zawsze jak dzwonię jest taka katarynka.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
    nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/


  • 3. Data: 2013-08-02 21:49:37
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.08.2013 21:37, pilocik pisze:
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje
    > każdąrozmowę

    Znaczy się robi od razu 10 kopii? Skąd wiesz?

    > musi o tym fakcie informować ?

    Nie.

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!


  • 4. Data: 2013-08-02 22:11:41
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/2/2013 9:37 PM, pilocik wrote:
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >
    > Pozdrawiam

    Nie musi.
    Ty tez nie musisz.
    Kazdą rozmowę, której jestes uczestnikiem możesz sobie nagrac bez
    informowania kogokolwiek.


  • 5. Data: 2013-08-02 23:30:36
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >
    Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
    Ciebie nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
    kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo


  • 6. Data: 2013-08-03 01:32:48
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Osobnik posiadający mail p...@n...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    >
    >> Witam.
    >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    >> rozmowa jest rejestrowana.
    >>
    > Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.

    Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego rozmów
    i dalsze przetwarzanie

    > Ciebie nie.

    Oczywiście


  • 7. Data: 2013-08-03 02:00:29
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@t...waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>> Witam.
    >>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
    >>> że rozmowa jest rejestrowana.
    >>>
    >> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
    >
    > Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
    > rozmów i dalsze przetwarzanie
    >
    Z czego to wynika?
    dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
    jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.

    >> Ciebie nie.
    >
    > Oczywiście
    >


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Wątroba była cały dzień śledziona


  • 8. Data: 2013-08-03 10:45:16
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.

    Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej nagranie.
    Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie klientów, by nie
    wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób chamski. To jedynie
    prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.


  • 9. Data: 2013-08-03 17:21:43
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Osobnik posiadający mail m...@t...waw.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    >>> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
    >>
    >> Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
    >> rozmów i dalsze przetwarzanie
    >>
    > Z czego to wynika?
    > dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
    > jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.
    >

    Z Prawa telekomunikacyjnego, art. 159 ust. 2 i podpunkty


  • 10. Data: 2013-08-03 20:32:25
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-08-03 10:45, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Witam.
    >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
    >> że rozmowa jest rejestrowana.
    >
    > Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    > nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    > klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    > chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
    Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1