  • 11. Data: 2013-08-04 13:05:36
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message
    news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
    > Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    > konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo często
    > (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    > rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.

    dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic

  • 12. Data: 2013-08-04 16:31:39
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-08-04 13:05, m4rkiz pisze:
    > "BartekK" <s...@d...org> wrote in message
    >
    > dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
    No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś
    załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 13. Data: 2013-08-04 17:17:57
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-08-04 16:31, BartekK pisze:

    > No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś
    > załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).

    Możesz im powiedzieć na zakończenie rozmowy, że nagrywałeś :)

    Marcin

  • 14. Data: 2013-08-04 18:32:52
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś załatwić
    > (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).

    fakt, jakos przeoczylem to co w nawiasach

  • 15. Data: 2013-08-05 09:02:37
    Od: Maciej Osuchowski <j...@o...pl>

    W dniu 2013-08-02 21:37, pilocik pisze:
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >
    > Pozdrawiam
    A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
    informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
    Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
    co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
    Pozdrawiam, M.O.

  • 16. Data: 2013-08-05 09:16:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-05 09:02, Maciej Osuchowski pisze:

> [...]
    > Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
    > co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?

    O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2013-08-05 10:47:54
    Od: marek <marek@>

    On 2013-08-05 09:16, Liwiusz wrote:

    > O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.

    Czy można zaskarżyć decyzję sądu o niedopuszczeniu dowodu
    rozstrzygającego w sprawie jeśli jest pozyskany niezgodnie z prawem?

    marek

  • 18. Data: 2013-08-05 10:51:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-05 10:47, marek pisze:

    > Czy można zaskarżyć decyzję sądu o niedopuszczeniu dowodu
    > rozstrzygającego w sprawie jeśli jest pozyskany niezgodnie z prawem?

    Nie ma zakazu zaskarżania.

    Natomiast dowód w postaci nagrania dokonanego bez wiedzy drugiego
    rozmówcy nie jest dowodem pozyskanym niezgodnie z prawem.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2013-08-05 10:55:31
    Od: marek <marek@>

    On 2013-08-05 10:51, Liwiusz wrote:
    > Nie ma zakazu zaskarżania.
    >
    > Natomiast dowód w postaci nagrania dokonanego bez wiedzy drugiego
    > rozmówcy nie jest dowodem pozyskanym niezgodnie z prawem.

    W sytuacjach odurzenia farmakologicznego specyfikami skłaniającymi do
    prawdomówności i powodujących amnezję również? W sumie prawdę się mówi...

    marek

  • 20. Data: 2013-08-05 11:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.

    Ale co do zasady - trudno znaleźc formalne przeciwskazania do nagrywania
    własnych rozmów.
    wiec podważenie takiego dowodu to moze być np. przez zarzucenie manipulacji
    przy pliku.
    Ale sam fakt nagrywania nie powinien powodowac odrzucenia dowodu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."