eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Date: Sat, 03 Aug 2013 20:32:25 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl>
    References: <51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
    <51fcc3f3$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1375555658 14676 77.252.249.9 (3 Aug 2013 18:47:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Aug 2013 18:47:38 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <51fcc3f3$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:725588
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-03 10:45, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Witam.
    >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
    >> że rozmowa jest rejestrowana.
    >
    > Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    > nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    > klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    > chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
    Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1