  • 1. Data: 2013-08-01 18:23:14
    Temat: Koperta
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam.
    Mam pytanie - według obowiązujących przepisów wyznaczone miejsce dla
    niepełnosprawnych (tzw. koperta) jak musi być prawidłowo oznaczona, aby SM
    mogłaby wystawić mandat?

  • 2. Data: 2013-08-01 19:10:55
    Temat: Re: Koperta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Witam.
    > Mam pytanie - według obowiązujących przepisów wyznaczone miejsce dla
    > niepełnosprawnych (tzw. koperta) jak musi być prawidłowo oznaczona, aby
    > SM mogłaby wystawić mandat?

    Jak nie będzie oznaczone, to po czym poznać, ze to miejsce dla inwalidów?

  • 3. Data: 2013-08-02 00:00:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Aug 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Jak nie będzie oznaczone, to po czym poznać, ze to miejsce dla inwalidów?

    IMVHO wwerty użył nie najszczęśliwszej składni, ale na jakieś skromne
    100% nie pytał o nieoznaczenia, a o oznaczenie :)
    Inaczej mówiąc, "jakie oznaczenie jest prawidłowe".
    Pewnie w takich kontekstach:
    - czy musi być znak pionowy, czy wystarczy posmarować kredą i już
    jest "znak koperty"
    - jakie muszą być minimalne rozmiary znaku poziomego
    - gdzie jest definicja "koloru białego" w rozporządzeniu (czy 57% odbicia
    światła to jeszcze jest biały tudzież czy na białej nawierzchni koperta
    może być czarna lub czerwona)
    ...i podobne niuanse.

    Dla jasności - nie wiem :D

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2013-08-02 00:18:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > - gdzie jest definicja "koloru białego" w rozporządzeniu (czy 57% odbicia
    > światła to jeszcze jest biały tudzież czy na białej nawierzchni koperta

    I tu sie możesz zdziwić. Owego czasu, a było to gdzieś pod koniec lat
    90-tych w słynnej miejscowości Rowy nad Bałtykiem za wycieraczką samochodu
    zaparkowanego przeze mnie na parkingu znalazłem wezwanie na miejscowy
    posterunek sezonowy. Zdziwion tym dokumentem pognałem tam natychmiast i
    dowiedziałem sie, ze jego kierownik wraz z sołtysem miejscowym ustalili, ze
    w tym miejscu parkować nie wolno i chcą na mnie nałożyć mandat. Dopiero
    groźba ściągnięcia na miejsce patrolu oficerskiego skłoniła posterunku do
    zaprzestania błaźnienia się i zniesławiania munduru. Dostali 30 minut na
    wyciągnięcie wszystkich wezwań. Tak więc ja tam nie mam już takiej
    pewności.

  • 5. Data: 2013-08-02 01:27:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zniesławiania munduru. Dostali 30 minut na wyciągnięcie wszystkich
    > wezwań. Tak więc ja tam nie mam już takiej pewności.

    Co to jest patrol oficerski?

  • 6. Data: 2013-08-02 01:31:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co to jest patrol oficerski?

    Taka "policja" w Policji. Nadzór.

  • 7. Data: 2013-08-02 01:36:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Taka "policja" w Policji. Nadzór.

    A jak go można wezwać?

  • 8. Data: 2013-08-02 11:05:08
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 02.08.2013 01:36, Maciej Bebenek pisze:

    > A jak go można wezwać?

    Pewnie trzeba zacząć od "mania" oznaki policyjnej? ;)

  • 9. Data: 2013-08-02 12:00:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-02 11:05, Użytkownik marsel napisał:

    > Pewnie trzeba zacząć od "mania" oznaki policyjnej? ;)

    Nie koniecznie, ale trzeba wiedzieć do kogo i co zgłosić.
    W tym przypadku niezgodne z przepisami działanie policjantów.
    Inna sprawa że nie chodziło raczej o "patrol oficerski" a
    o oficera inspekcyjnego ale tu mogę się mylić bo nie znam
    dobrze nazewnictwa milicji/policji.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-08-02 13:28:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Inna sprawa że nie chodziło raczej o "patrol oficerski" a
    > o oficera inspekcyjnego ale tu mogę się mylić bo nie znam

    Oficer inspekcyjny był w 07 Zgłoś sie - o ile dobrze pamiętam.