  • 1. Data: 2013-08-01 18:57:18
    Temat: Smieci po nowemu cd
    Od: witek <w...@g...pl>

    Troche tu dyskutowalismy o sortowaniu smieci.

    No i co.
    No i mamy to o czym mowilem.
    Piesze patrole śmietnikowe za milion złotych.

    Budzik: hau hau.

    "Komendant wrocławskiej straży miejskiej zwrócił się do władz miasta z
    wnioskiem o 30 dodatkowych etatów dla Referatu Ochrony Środowiska. Nowi
    pracownicy mają się zająć kontrolą segregacji śmieci. Będą sprawdzać,
    czy wrocławianie, którzy zadeklarowali sortowanie odpadów, rzeczywiście
    to robią i czy robią to prawidłowo"

    Cały tekst:
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,14372930,Ko
    ntrola_segregacji_smieci_dopiero_od_przyszlego_roku_
    .html

  • 2. Data: 2013-08-01 19:46:33
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: Helios <h...@w...pl>

> [...]
    > pracownicy mają się zająć kontrolą segregacji śmieci. Będą sprawdzać,
    > czy wrocławianie, którzy zadeklarowali sortowanie odpadów, rzeczywiście

    ale podawali w tefałenie jakis przykład gdzieś ogrodzono smietniki,
    wydzielono miejsce i zatrudniono na 2 godziny dziennie pracownika który
    otwiera "śmietnik" i w jego obecności ludzie wyrzucają, podobno wszyscy
    są zadowoleni

    ja stwierdziłem że to BARDZO DOBRY POMYSŁ, zniknie podrzucanie śmieci,
    każdy będzie musiał sortować, powstaną miejsca pracy, zamiast kase
    wyrzucać nie wiadomo na co

    skoro do sklepu idziemy w okreslonych godzinach (gdy jest czynny)
    kupować te śmieci, tam też jesteśmy kontrolowani to analogicznie powinny
    wyglądać śmietniki (no moze klima zbedna:)

  • 3. Data: 2013-08-01 19:52:54
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-01 19:46, Helios pisze:

    > ja stwierdziłem że to BARDZO DOBRY POMYSŁ, zniknie podrzucanie śmieci,
    > każdy będzie musiał sortować, powstaną miejsca pracy, zamiast kase
    > wyrzucać nie wiadomo na co

    Przyjmij może do wiadomości, że to nie "miejsca pracy" są
    dobrodziejstwem, ale powstałe w wyniku czyjejś pracy dobra. W tym
    przypadku nic nie powstaje. To czarna dziura.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-08-01 20:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > sprawdzać, czy wrocławianie, którzy zadeklarowali sortowanie odpadów,
    > rzeczywiście to robią i czy robią to prawidłowo"

    Chetnie odszczekam ale: przeciez cały czas zgadzalem sie z waszymi
    doniesieniami, ze w tym wrocławiu coś waszą władze popieprzyło...

    Hau, hau :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 5. Data: 2013-08-01 21:09:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.08.2013 19:52, sqlwiel pisze:

    > Przyjmij może do wiadomości, że to nie "miejsca pracy" są
    > dobrodziejstwem, ale powstałe w wyniku czyjejś pracy dobra. W tym
    > przypadku nic nie powstaje. To czarna dziura.

    Powstają porządnie posortowane, czyli lepiej nadające się do
    przetworzenia, odpadki.

    Wg twojej "logiki" zbędne są zawody takie jak: sędzia, policjant,
    żołnierz... itede itepe

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 6. Data: 2013-08-01 21:17:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.08.2013 21:09, Andrzej Lawa pisze:
    > Powstają porządnie posortowane, czyli lepiej nadające się do
    > przetworzenia, odpadki.

    Ostatnio usłyszałem, że w Warszawie powstała automatyczna sortownia i że
    roboty radzą sobie całkiem sprawnie z sortowaniem, nie gorzej niż
    człowieki w całym kraju. A nie trzeba tych wszystkich Udawanych Akcji
    Sortowania (u mnie np. ni wuja nie ma gdzie plastiku oddawać).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2013-08-01 21:28:40
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 01.08.2013 21:17, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    > człowieki w całym kraju. A nie trzeba tych wszystkich Udawanych Akcji
    > Sortowania (u mnie np. ni wuja nie ma gdzie plastiku oddawać).

    u mnie dalej nie ma zadnych dodatkowych pojemnikow na sortowane

    mialo byc slicznie, a niesmak pozostanie na dlugo.

    wczesniej sortowalem, bo choc dzwony byly blisko, teraz ni chuja, nie ma
    dzwonow, nie ma pojemnikow, JEST USTAWA i wyzsze ceny.

    zen.aspx

  • 8. Data: 2013-08-01 21:37:29
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/1/2013 8:00 PM, Budzik wrote:
> [...]
    >>
    > Chetnie odszczekam ale: przeciez cały czas zgadzalem sie z waszymi
    > doniesieniami, ze w tym wrocławiu coś waszą władze popieprzyło...

    u ciebie tez to bedzie tylko troche pozniej.
    albo jak obecnej wladzi odbije, ale jak sie przy okazji wyborow zmieni.

  • 9. Data: 2013-08-01 21:39:57
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/1/2013 9:09 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Powstają porządnie posortowane, czyli lepiej nadające się do
    > przetworzenia, odpadki.

    pytanie tylko kto ma to robic i dlaczego mieszkancy.
    Bo rownie dobrze od jutra mozesz miec obowiazek odzielania puszek
    czerwonych od niebieskich.

  • 10. Data: 2013-08-01 21:42:00
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/1/2013 9:17 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    > człowieki w całym kraju. A nie trzeba tych wszystkich Udawanych Akcji
    > Sortowania (u mnie np. ni wuja nie ma gdzie plastiku oddawać).

    oczywiscie.

    Przyklad juz dawalem
    http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,133386,14244027,
    Firmy_przetwarzajace_odpady__Mycie_smieci_nie_ma_sen
    su.html