  • 1. Data: 2013-07-31 07:26:54
    Temat: Zrzutka na papugę dla Brunona?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Jest gdzieś?
    (Byłby to niezły sondaż na temat "o stanie państwa" i relacjach "władza
    vs. naród")

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-07-31 11:00:50
    Temat: Re: Zrzutka na papugę dla Brunona?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jest gdzieś?
    > (Byłby to niezły sondaż na temat "o stanie państwa" i relacjach "władza
    > vs. naród")

    ze co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 3. Data: 2013-07-31 11:14:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-31 11:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ze co?

    Że czego nie rozumiesz?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-07-31 13:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Że czego nie rozumiesz?

    implikacji

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 5. Data: 2013-07-31 13:03:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-31 13:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > implikacji

    Uważasz, że o stanie państwa nie świadczy to, ilu obywateli chciałoby
    obalić rząd przemocą?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-07-31 13:34:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 31 lipca 2013 13:03:14 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Uważasz, że o stanie państwa nie świadczy to, ilu obywateli chciałoby
    >
    > obalić rząd przemocą?
    A czy u nas jakaś tyrania jest że trzeba obalac przemocą?

  • 7. Data: 2013-07-31 13:38:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-31 13:34, Kris pisze:

    > A czy u nas jakaś tyrania jest że trzeba obalac przemocą?

    Skąd to dziwaczne założenie, że przemocą obala się tylko tyranie?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-07-31 13:48:01
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > A czy u nas jakaś tyrania jest że trzeba obalac przemocą?

    No - moim zdaniem jest tyrania. Konsultacje społeczne są jak dowcipie,
    co wilk pyta zająca czy chce w ryja, po czym mu daje w ryja, bo
    konsultacje przecież były.
    A poza tym - ta banda tak się okopała na uzyskanych pozycjach, że po
    dobroci jest nie do ruszenia. Ordynacja proporcjonalna plus próg
    parlamentarny sprawia, że POPiSLDPSL będzie trwało aż do jakiegoś
    poważnego wykopu.
    W końcu, jeśli banda będąca u władzy sama ustala zasady wg których można
    ją od tej władzy odsunąć - to czegóż się spodziewać?
    Zauważcie, że mamy wyjątkowo długi (jak na ostatnie 100 lat historii)
    okres bez poważnych niepokojów społecznych.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 9. Data: 2013-07-31 15:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    odcinku co następuje:

    > Uważasz, że o stanie państwa nie świadczy to, ilu obywateli chciałoby

    Do tego nie trzeba popierać bomberów.
    sqlwiel pisał o sondaz na temat "stanu państwa" i relacjach "wladza vs.
    narod".

    Możemy pogdybac - co by oznaczało, gdyby na "papuge" złożylo się powiedzmy
    1.000 osób?
    A 5.000?
    A milion?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 10. Data: 2013-07-31 15:16:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 31 lipca 2013 13:38:18 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Skąd to dziwaczne założenie, że przemocą obala się tylko tyranie?
    Bo w np demokracji sa ine sposoby zmiany rządzących.
    Ci "rządzący" nie wzieli się znikąd tylko sami ich wybraliśmy przecież.
    I np ja akurat głosowałem na innych ale wynik wyborów przyjełem do wiadomosci i
    szanuje to co wybrała większość. Tak to w demokracji bywa niestety.