  • 1. Data: 2003-03-19 19:16:30
    Temat: Na pl.praca.dyskusje nikt mi nie odpowiedział więc może tu ???
    Od: "--DIOBAL--" <d...@o...pl>

    Na pl.praca.dyskusje nikt mi nie odpowiedział więc może tu ???

    Kiedyś pracowałem na cały etat, później w celu redukcji kosztów zmienili mi
    na 1/2 etatu, ale nie obniżyli pensji. Czy jak teraz przejdę na cały etat
    to powinni mi podwyższyć pensje ? Jeśli tak, to czy jest to uwarunkowane
    prawem pracy, czy wyłącznie wolą pracodawcy ?

    Pozdrowienia, Diobal

  • 2. Data: 2003-03-19 19:21:13
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Pozdrowienia, Diobal
    > Zależy od woli pracodawcy. wypowiedzenie zmieniające warunki pracy i płacy -
    możesz wyrazić zgodę lub nie , poczytaj ostatni punkt tej umowy.

  • 3. Data: 2003-03-19 21:25:14
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik --DIOBAL-- <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5afmm$knt$...@n...onet.pl...
> [...]
    > to powinni mi podwyższyć pensje ? Jeśli tak, to czy jest to uwarunkowane
    > prawem pracy, czy wyłącznie wolą pracodawcy ?

    wola pracodawcy ...

    Sandra