  • 1. Data: 2003-03-19 15:19:42
    Temat: POLICJA A PRAWO
    Od: "POLI" <d...@p...com>

    Moi drodzy grupowicze.
    Korzystam z waszej grupy pierwszy raz, i odrazu mam pytanie ?
    Czy jest prawo na policje drogową ? a mianowicie :
    Pare dni temu popełnilem wykroczenie drogowe (przekroczenie szybkości z
    60Kmh na 87 Kmh ter.zabud.)
    i nic nie było by wtym dziwnego pozatym że :
    -Promień radaru to maksymalnie 100 m (zakręt)
    -Policjant nie trzymał radaru w ręku (rozmawiał prawdopodobnie z winnym,
    lecz puszczonym wolno)
    -Czas pomiaru 2,30 minuty
    na moje stwierdzenie że prawdopodobnie to niejest mój czas i pomiar
    szybkości
    policjant siedzący na masce poloneza parsknoł śmiechem, a poprzedni
    delikwent odjechał w siną dal.
    Zaznaczam że pośiadam prawo jazdy już od 20 lat i nie raz płaciłem już
    mandaty ale z tyaką bezszczelnością
    spotkałem się pierwszy raz .

    Prosze o opinie D.P.