  • 1. Data: 2003-03-19 15:39:09
    Temat: urlop okolicznościowy w jakim terminie?
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Czy urlop okolicznościowy z okazji ślubu moge wykorzystac tydzień po
    ślubie?

    Obowiązki służbowe nie pozwalaja mi na wykorzystanie go wcześniej.

    pozdr

    cherokee

  • 2. Data: 2003-03-19 15:40:35
    Temat: Re: urlop okolicznościowy w jakim terminie?
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b5a2up$67g$...@a...dialog.net.pl...
    > Czy urlop okolicznościowy z okazji ślubu moge wykorzystac tydzień po
    > ślubie?
    >
    > Obowiązki służbowe nie pozwalaja mi na wykorzystanie go wcześniej.

    :-) nie

    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-19 18:36:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem tak. To kwestia uzasadnienia. Jak uzasadni, że dzień urlopu
    chce wykorzystać do dopełnienia formalności związanych z zawartym
    małżeństwem (np. wymiana dowodu), a wcześniej dopełnić ich nie mógł z uwagi
    na obowiązku służbowe, to moim zdaniem będzie bezpośredni związek urlopu z
    wstąpieniem w związek małżeński, a to uzasadnia prawo do urlopu.

  • 4. Data: 2003-03-20 17:31:07
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b5af4r$cnj$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > na obowiązku służbowe, to moim zdaniem będzie bezpośredni związek urlopu z
    > wstąpieniem w związek małżeński, a to uzasadnia prawo do urlopu.

    moim zdaniem nie ...dobra wola pracodawcy ... udzielajac takiego urlopu
    przedklada sie dokument usprawiedliwiajacy nieobecnosc ... w wymienionym
    przez Ciebie bezpośrednim związku można doprowadzić do bałaganu i odbierania
    sobie takiego wolnego w dowolnym czasie a nie sądze by pracodawca tak sobie
    pozwolił z pracownikami ...dobra wola tak ale w świetle obowiązujacych
    przepisów jest to określony dzien ,który można zaswiadczeniem czy kserem
    wykazać i wpiąć do akt osobowych ...

    Sandra

  • 5. Data: 2003-03-20 22:13:28
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Dzięki za pomoc.Wezmę wolne w takim razie w czwartek i piątek przed
    sobotą.

    pozdr

    cherokee