1. Data: 2003-03-19 15:39:09
Temat:urlop okolicznościowy w jakim terminie?
Od:"Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy urlop okolicznościowy z okazji ślubu moge wykorzystac tydzień po
ślubie?

Obowiązki służbowe nie pozwalaja mi na wykorzystanie go wcześniej.

pozdr

cherokee

2. Data: 2003-03-19 15:40:35
Temat:Re: urlop okolicznościowy w jakim terminie?
Od:"Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b5a2up$67g$...@a...dialog.net.pl...
> Czy urlop okolicznościowy z okazji ślubu moge wykorzystac tydzień po
> ślubie?
>
> Obowiązki służbowe nie pozwalaja mi na wykorzystanie go wcześniej.

:-) nie

Sandra

3. Data: 2003-03-19 18:36:59
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem tak. To kwestia uzasadnienia. Jak uzasadni, że dzień urlopu
chce wykorzystać do dopełnienia formalności związanych z zawartym
małżeństwem (np. wymiana dowodu), a wcześniej dopełnić ich nie mógł z uwagi
na obowiązku służbowe, to moim zdaniem będzie bezpośredni związek urlopu z
wstąpieniem w związek małżeński, a to uzasadnia prawo do urlopu.

4. Data: 2003-03-20 17:31:07
Od:"Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b5af4r$cnj$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> na obowiązku służbowe, to moim zdaniem będzie bezpośredni związek urlopu z
> wstąpieniem w związek małżeński, a to uzasadnia prawo do urlopu.

moim zdaniem nie ...dobra wola pracodawcy ... udzielajac takiego urlopu
przedklada sie dokument usprawiedliwiajacy nieobecnosc ... w wymienionym
przez Ciebie bezpośrednim związku można doprowadzić do bałaganu i odbierania
sobie takiego wolnego w dowolnym czasie a nie sądze by pracodawca tak sobie
pozwolił z pracownikami ...dobra wola tak ale w świetle obowiązujacych
przepisów jest to określony dzien ,który można zaswiadczeniem czy kserem
wykazać i wpiąć do akt osobowych ...

Sandra

5. Data: 2003-03-20 22:13:28
Od:"Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za pomoc.Wezmę wolne w takim razie w czwartek i piątek przed
sobotą.

pozdr

cherokee