  • 71. Data: 2006-11-23 14:38:05
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Szyc moga. Ale jesli szkola zrobi przetarg na obowiazkowe mundurki i wygra
    > ktos z rodziny dyrektora oferujacy marny stroj za 300zl sztuka (a
    > wspomniany trojpaskowiec zrobi konkurencyjne cudo za 150zl) to chyba
    > znajdzie sie na to paragraf.

    Moment, to szkola kupuje mundurki, czy rodzice?

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 72. Data: 2006-11-23 14:40:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Póki co była mowa o mundurku w podstawówce. Ale jak zacznie odbijać
    > ludziom w szkołach ponadpodstawowych (bo gimnazjum to właściwie jeszcze
    > podstawówka...) to dopiero będziesz mieć problem - przyjść jednocześnie
    > we wszystkich mundurkach, żeby się wykazać prestiżem wszystkich swoich
    > szkół ;->

    Czasem jak nie masz co napisac, to piszesz wlasnie takie glupoty ;)

    > To myślisz, że z mundurkiem sobie lepiej poradzą? ROTFL

    Byc moze, byc moze, jesli za mundurkiem pojdzie podobne zmiany w
    wychowaniu i edukacji.

    > Ty weź może idź na jakąś terapię... bo ja zaraz wymyślę sobie fikcyjną
    > rasę, dla której wszelkie uniformy są szczytem wulgarności ;->

    Nie odpowiedziales.

    > Raczej doprowadzi to do dalszej kompromitacji polskiego prawa kolejnymi
    > idiotycznymi przepisami, które i tak większość obywateli będzie miała w
    > "tyle".

    No coz. A ja bym chcial, zeby moj dzieciak poszedl do elitarnej szkoly i
    nosil mundurek. Oczywioscie, szkola nie stanie sie elitarna przez
    wprowadzenie tylko i li obowiazku noszenia mundurków...

  • 73. Data: 2006-11-23 14:41:25
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    krys wrote:

    > Chrzanisz. Nam w liceum siła wprowadzili "mundurki". Trzeba było je
    > zobaczyć, jak były schludne inaczej, i z jaką satysfakcją dostawało się
    > minusa za niemanie:->.

    To nie mozna bylo przedyskutować, żeby mundurki byly fajne? Dobrej
    jakosci? Dobrze uszyte?

  • 74. Data: 2006-11-23 14:42:16
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    krys wrote:

    > No faktycznie, rodzic, który kupuje podręczniki na raty, żeby jakoś się
    > wyrobić, ma jeszcze płacić za fanaberię jakiegoś popaprańca.

    Manie dziecka nie jest obowiazkiem.

  • 75. Data: 2006-11-23 14:44:36
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jasko Bartnik wrote:

    > A jakis artykul dostane? Chodzi mi o dyskryminacje ze wzgledu na stan
    > kieszeni.

    Artykul do czego? Do tego, ze musisz dziecku kupic tornister, ksiazki,
    zeszyty, kredki, papucki, robić kanapki na drugie sniadanie, kupowac
    benzyne, zeby zawozic do szkoly _bezplatnej_ ?

  • 76. Data: 2006-11-23 14:46:40
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Fascynujące. Twierdzisz, że mundurki robią z ludzi geniuszy? Opowiedz
    > coś jeszcze...

    Nie, mowie cos calkiem odwrotnego, to znaczy,z e na zachodzie dobre
    szkoly wprowadzaja mundurki, i jakos uczace sie tam dzieciaki nie
    marudza, ze musza nosic mundurki, a rodzice tez si enei pienia, tylko
    kupuja...

    > Niby dlaczego?

    "Kiepskie wyniki w nauce. Ciagle nieprzygotowany. Bardzo mi przykro, ale
    Pana syn nie moze dostac promocji do nastepnej klasy, bo uwalil 4
    przedmioty..."

  • 77. Data: 2006-11-23 15:00:34
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Manie dziecka nie jest obowiazkiem.

    Ale obowiązkiem jest posyłanie go do bezpłatnej szkoły. A jak mundurek
    ma być obowiązkowy, to niech szkoła kupi - pracodawcy w końcu są
    zobowiązani dostarczyć strój roboczy, nie? A szkoła dla ucznia to jak
    zakład pracy dla pracownika.

    Justyna

  • 78. Data: 2006-11-23 15:02:47
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Hikikomori San napisał(a):

    > To nie mozna bylo przedyskutować, żeby mundurki byly fajne? Dobrej
    > jakosci? Dobrze uszyte?

    Dyskutować? Dobrze uszyte? Dobrej jakości? Człowieku, to było za
    poprzedniej komuny, wtedy dobra jakość to w Peweksach bywała.

    Justyna

  • 79. Data: 2006-11-23 15:43:53
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    krys wrote:

    > Dyskutować? Dobrze uszyte? Dobrej jakości? Człowieku, to było za
    > poprzedniej komuny, wtedy dobra jakość to w Peweksach bywała.

    Hehehe, no tak, ale to trza bylo pisac, ze to 20 lat temu bylo ;)

  • 80. Data: 2006-11-23 15:44:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    krys wrote:

    > Ale obowiązkiem jest posyłanie go do bezpłatnej szkoły. A jak mundurek
    > ma być obowiązkowy, to niech szkoła kupi - pracodawcy w końcu są

    no ale ksiazki tez trzeba kupic, bo sa obowiazkowe.

    > zobowiązani dostarczyć strój roboczy, nie?

    Stroj roboczy? A za przeproszeniem to dziecko w szkole jest zatrudnione?
    Nie wiedzialem...

    > A szkoła dla ucznia to jak
    > zakład pracy dla pracownika.

    Poniewaz? (masz jakies wsparcie?)