  • 81. Data: 2006-11-23 15:46:36
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Czy stroj apelowy to mundur?

    Że niby co proszę? Co to jest "strój apelowy"? Jak mi dawno temu robili
    w szkole jakieś apele, to uczniowie przychodzili w takich samych
    wdziankach, w jakich byli na lekcjach - nie trzeba było się przebierać...

    > Czy garnitur, to mundur?

    Jeśli jakaś instytucja nakazuje je nosić wszystkim - i to dokładnie
    takie same - to owszem.

    > Nie mowie, ze bez problemow i bez sttrat, tylko ze ma pewne opcje, z
    > ktorych moze skorzystac. I moze niezaradnie beczec,z e kupil i teraz
    > nowy musi schowac do szafy. A moze sprzedac.

    A może i nie kupić i niech głupi dyro się wypcha trocinami.

    > Wykaz zatem zwiazek. Jednoznaczy.

    Dyro jest od podejmowania decyzji personalnych oraz innych organizacyjnych.

    Twierdzisz, że to nie ma wpływu na jakość nauczania?

  • 82. Data: 2006-11-23 15:54:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Nie, mowie cos calkiem odwrotnego, to znaczy,z e na zachodzie dobre
    > szkoly wprowadzaja mundurki, i jakos uczace sie tam dzieciaki nie

    Teraz twierdzisz, że dobre szkoły poznaje się po wprowadzaniu mundurków?
    Czyli uczelnie wyższe to złe szkoły, bo tam nikt nawet nie sugeruje
    wprowadzenie mundurków? (pomijam uczelnie dla trepów)

    > marudza, ze musza nosic mundurki, a rodzice tez si enei pienia, tylko
    > kupuja...

    "Jedz gówno - miliony much nie mogą się mylić!"

    > "Kiepskie wyniki w nauce. Ciagle nieprzygotowany. Bardzo mi przykro, ale
    > Pana syn nie moze dostac promocji do nastepnej klasy, bo uwalil 4
    > przedmioty..."

    Nienoszenie mundurka powoduje słabe wyniki w nauce? Interesująca teoria.
    Wymaga jednak postawienia dwóch pytań: (1) czy masz jakiś dowód i (2) co
    na to twój psychiatra?

  • 83. Data: 2006-11-23 15:59:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Czasem jak nie masz co napisac, to piszesz wlasnie takie glupoty ;)

    Tylko że to akurat twoje głupoty - a właściwie konsekwencja twoich
    głupich teorii o pełnym zalet "prestiżu" przynoszonym przez noszenie
    szkolnego mundurka.

    > Byc moze, byc moze, jesli za mundurkiem pojdzie podobne zmiany w
    > wychowaniu i edukacji.

    "Podobne"?

    > Nie odpowiedziales.

    Odpowiedziałem. Tylko nie zrozumiałeś odpowiedzi. Może załóż mundurek -
    zgodnie z twoją teorią od mundurka się mądrzeje, więc może ci to pomoże ;->

    > No coz. A ja bym chcial, zeby moj dzieciak poszedl do elitarnej szkoly i
    > nosil mundurek. Oczywioscie, szkola nie stanie sie elitarna przez
    > wprowadzenie tylko i li obowiazku noszenia mundurków...

    Powiem więcej: wprowadzenie mundurków nie poprawia ogólnej jakości
    szkoły. To tylko "kwiatek u kożucha".

    W jednym kraju kiedyś wprowadzono bardzo eleganckie mundurki dla dzieci...

    http://www.skoq.pl/?act=gal&gal=lajf&disp=65

  • 84. Data: 2006-11-23 16:27:59
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Hehehe, no tak, ale to trza bylo pisac, ze to 20 lat temu bylo ;)

    Nie ma hehe, mi tam się powrót do przeszłości nie uśmiecha.

    Justyna

  • 85. Data: 2006-11-23 16:32:30
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Hikikomori San napisał(a):

    > no ale ksiazki tez trzeba kupic, bo sa obowiazkowe.

    Ale jest jakieś uzasadnienie dla ich posiadania.

    > Stroj roboczy? A za przeproszeniem to dziecko w szkole jest
    > zatrudnione? Nie wiedzialem...

    No więc tym bardziej nie widzę uzasadnienia do uszczęśliwiania na siłę,
    zwłaszcza za pieniądze rodziców.

    > Poniewaz? (masz jakies wsparcie?)

    Ponieważ uczeń i pracownik wychodzą rano wbrew swojej woli ;-) do pracy,
    gdzie robią to, co im każą, po czym wracają do domu. Wynagrodzenie też
    jest, u pracownika w formie kasy, u ucznia w formie oceny.

    Justyna

  • 86. Data: 2006-11-23 16:53:15
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Że niby co proszę? Co to jest "strój apelowy"?

    Taki stroj odswietny, o isnieniu którego wiekszośc chołoty nie wie, że
    istenije (mam tu na mysli głównie rodziców)

    > A może i nie kupić i niech głupi dyro się wypcha trocinami.

    No to tez mowilem - przymusu (prawnego, fizycznego) nie ma.

    > Dyro jest od podejmowania decyzji personalnych oraz innych organizacyjnych.
    >
    > Twierdzisz, że to nie ma wpływu na jakość nauczania?

    A teraz - jak decyzje o mundurkach wplywaja na edukacje dzieci w szkole?

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 87. Data: 2006-11-23 16:55:22
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Odpowiedziałem. Tylko nie zrozumiałeś odpowiedzi. Może załóż mundurek -
    > zgodnie z twoją teorią od mundurka się mądrzeje, więc może ci to pomoże ;->

    Odpowiedz na pytanie: Czy napis po klingonsku "zajebe bialasa" łapie sie
    na "schludna" czy nie?

    > W jednym kraju kiedyś wprowadzono bardzo eleganckie mundurki dla dzieci...
    >
    > http://www.skoq.pl/?act=gal&gal=lajf&disp=65

    Ale nie jesteśmy w tym kraju. Nie szykujemy sie do wojny.

  • 88. Data: 2006-11-23 16:59:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Teraz twierdzisz, że dobre szkoły poznaje się po wprowadzaniu mundurków?

    Nie. Stwierdzam jedynie, ze wiele dobrych szkol wprowadzilo mundurki, i
    jakos nikt nie panikowal, ze to faszystowskie zmuszanie do noszenia
    mundurków (jak na linku co podeslales) oraz ze to jakies ograniczenie
    swobody i jeszcze usrednienie przez zabicie indywidualnosci.

    Powiem wiecej - wielu ludzi mialo marzenie isc do szkoly wlasnie z
    mundurkiem. Oczywiscie nie dla samego mundurku - bo takowy mozna sobie
    kupic i nosic bez uczeszczanai do szkoly.

    > Czyli uczelnie wyższe to złe szkoły, bo tam nikt nawet nie sugeruje
    > wprowadzenie mundurków? (pomijam uczelnie dla trepów)

    Moze nie zauwazasz, w ktorych szkolach ucza si edzieci, a w ktorych
    dorosli luidzie?

    > "Jedz gówno - miliony much nie mogą się mylić!"

    Chcesz powiedziec, ze dzieci z renomowanych szkol, w mundurkach to to
    gówno czy te muchy?

    > Nienoszenie mundurka powoduje słabe wyniki w nauce?

    Nienioeszenie mundurka, moze oznaczac nieprzystosowanie do ogolnie
    przyjetych w danej szkole zasad. W wieksewzosci wypadkow osoby
    niedostosowane to idioci. Jeden na milion zaś tylko jest
    geniuszem-indywidualista.

  • 89. Data: 2006-11-23 17:06:37
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    krys wrote:

    > Ale jest jakieś uzasadnienie dla ich posiadania.

    No w sumie mozna ich nie miec. Wtedy dziciak nie jest w stanie
    uczestniczyc w lekcjach ani odrabiac zadan domowych (owszem, mozna
    pozyczac, ale nie jest to rozwiazanie na dluzsza mete, a po za tym tylko
    dla wytrwalych).

    > Ponieważ uczeń i pracownik wychodzą rano wbrew swojej woli ;-) do pracy,

    no tak ;)

  • 90. Data: 2006-11-23 17:39:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Taki stroj odswietny, o isnieniu którego wiekszośc chołoty nie wie, że
    > istenije (mam tu na mysli głównie rodziców)

    Sam jesteś chołotą, buraku.

    [ciach]

    > A teraz - jak decyzje o mundurkach wplywaja na edukacje dzieci w szkole?

    Tak, że osoby podejmujące decyzję o umundurowaniu są osobami
    skupiającymi się na działaniach pozoracyjnych, a nie na właściwym
    wychowaniu i wykształceniu uczniów.