  • 1. Data: 2006-11-22 22:03:55
    Temat: Wydzielenie 2 mieszkan z jednego
    Od: "Wieczorek Grz." <d...@s...com.pl>

    Witam

    Mam pytanie czy od strony prawnej jest mozliwa taka operacja ale taka aby
    interesy nowego nabywcy (tej wydzielonej czesci) byly nie zagrozone

    Przyklad - ktos ma 120mkw dwupoziomowe I chce dolny poziom wydzielic I
    sprzedac jako nowe mieszkanko

    Jakie za I przeciw
    Jakie zagrozenia dla nabywcy

    Gdzie sie radzic jesli idzie o sprawy budowlane - zgodnosc z przepisami etc

    Pozdrawiam I dziekuje

  • 2. Data: 2006-11-23 09:34:07
    Temat: Re: Wydzielenie 2 mieszkan z jednego
    Od: "carlosky" <P...@G...pl>

    Uzytkownik "Wieczorek Grz." <d...@s...com.pl> napisal w wiadomosci

    > Jakie za I przeciw
    > Jakie zagrozenia dla nabywcy

    takie ze by ktos bedzie po chacie chodzil jak bedzie chcial wejsc na gore..

    BlueSKY!
    carlosky
    A6&FZ6&6na9;)

  • 3. Data: 2006-11-23 10:14:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Nov 2006, Wieczorek Grz. wrote:

> [...]
    > interesy nowego nabywcy (tej wydzielonej czesci) byly nie zagrozone
    >
    > Przyklad - ktos ma 120mkw dwupoziomowe I chce dolny poziom wydzielic I

    IMVHO to są dwie oddzielne operacje.
    Niech więc "wydzieli" - będzie mial dwa mieszkania, z osobnymi wpisami do
    ksiąg. Nowy nabywca nie będzie kombinował o co chodzi...

    pzdr, Gotfryd