  • 11. Data: 2004-08-18 13:08:45
    Temat: Re: Mruganie swiatlami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Art. 29. 1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub świetlnego,
    > w razie gdy zachodzi konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie.

    "Panie władzo - stojące przy drodze samochody, policja drogowa...
    Myślałem, że to jakiś wypadek. Więc ostrzegałem jadących z przeciwka, że
    zbliżają się do okolic wypadku drogowego..."

  • 12. Data: 2004-08-18 13:10:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    g...@p...onet.pl wrote:
    > Komentarz do tego paragrafu:
    >
    > Czy uprzedzanie światłami o kontroli radarowej jest zabronione w myśl
    > przedmiotowych uregulować prawnych?

    [ciach]

    Ooo! Jeszcze lepsze :)

  • 13. Data: 2004-08-18 14:14:16
    Od: "Vicky" <v...@h...com>

    > "Panie władzo - stojące przy drodze samochody, policja drogowa...
    > Myślałem, że to jakiś wypadek. Więc ostrzegałem jadących z przeciwka, że
    > zbliżają się do okolic wypadku drogowego..."

    Mysle, ze nie trzeba uciekac sie do takiego tlumaczenia.
    Mozna wyciagnac prosty wniosek: skoro w danym miejscu stoi policja,
    to jest to miejsce niebezpieczne (byc moze z powodu uksztaltowania
    nawierzchni,
    nagminnego lamania przepisow w tym miejscu), gdyz nie ma celowosci
    w kontroli policyjnej w miejscu bezpiecznym.

    Vicky.

  • 14. Data: 2004-08-18 15:51:42
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Vicky <v...@h...com> napisał(a):

    > Mozna wyciagnac prosty wniosek: skoro w danym miejscu stoi policja,
    > to jest to miejsce niebezpieczne

    Jak by tak każdy mrugał w każdym niebezpiecznym miejscu, tobyśmy się
    pooślepiali na tych drogach na śmierć.

    Mrugasz (nie czarujmy się, obaj wiemy, czemu ;-), po męsku przyjmij
    konsekwencje w postaci mandatu :)

    RG

  • 15. Data: 2004-08-18 16:08:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Roman G. napisał:

    > Mrugasz (nie czarujmy się, obaj wiemy, czemu ;-), po męsku przyjmij
    > konsekwencje w postaci mandatu :)

    Nie mrygam ;)
    Łapię mikrofon i rzucam :
    Elo koledzy, na 123 km w stronę Wrocławia skacowane krasnoludki,
    strasznie ich suszy ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 16. Data: 2004-08-18 16:10:15
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> napisał(a):

    > Nie mrygam ;)

    To i mandatów nie płacisz ;-)

    RG

  • 17. Data: 2004-08-18 17:12:38
    Od: "Vicky" <v...@h...com>

    > Mrugasz (nie czarujmy się, obaj wiemy, czemu ;-), po męsku przyjmij
    > konsekwencje w postaci mandatu :)

    Nawet przyjmujac, ze mrugam z tego powodu, o ktorym obaj wiem...
    i tak mysle, ze w przepisach nie jest zabronione mruganie z tego
    powodu ;)

    Vicky.

  • 18. Data: 2004-08-18 18:28:43
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Roman G. napisał:

    > To i mandatów nie płacisz ;-)

    Ba ;)
    Bo wiem o tych co wręczają punkty (kolejny siakiś program
    lojalnościowy ... za 24 pkty powinni oddawać suszarkę ;) ) wiem na
    paredziesiąt/naście km wcześniej ;)

  • 19. Data: 2004-08-18 20:28:46
    Od: "HardwireD" <w...@f...spamerz.il>

    >kręcąc w powietrzu kółka dłonią lub