  • 1. Data: 2004-08-18 08:00:36
    Temat: Ludzie pomocy dzis policja do mnie wjechala!!!!!!
    Od: "miron elektron" <m...@o...pl>

    witam
    mam takie pytanie otoz dzis z rana o godz 6 wjechala do mnie policja z
    gorzowa wielkopolskiego z przestesptwo gospodarcze ja nie mialem z tym nic
    wpolnego ale moj brat nie ma beki aresztowali go, i teraz moje pytanie
    oczywiscie zabrali komputer ja nie mialem z tym nic wspolnego ale cwele
    napewno przeczytaja moje rozmowy na gg archiwum o poczie nie wpominajac
    hamstwo na maxa czy to jest jakikolwiek dowod bo tam z kolegami i
    kolezankami gadalem o roznych sprawach czy moge miec przez to problemy?? czy
    mam sie wypierac wszystkiego i mowic niech mi udowodnia ze to ja pisalem na
    gg w tym czasie

    pozdrawia
    elektorn
    prosze o rade czy mam sie bac

  • 2. Data: 2004-08-18 08:24:49
    Temat: Re: Ludzie pomocy dzis policja do mnie wjechala!!!!!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    czy
    > mam sie wypierac wszystkiego i mowic niech mi udowodnia ze to ja pisalem

    kolegom rozne rzeczy sie opowiada, jakby co powiedz ze chciales zaimponowac
    i wymysliles to i owo.
    Wine trezba udowodnic, co z tego ze sobie gdzies cos napisales.

    A tak swoja droga czym sie tam chwaliles?

    P.

  • 3. Data: 2004-08-18 08:42:15
    Od: "miron elektron" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i wymysliles to i owo.
    > Wine trezba udowodnic, co z tego ze sobie gdzies cos napisales.
    >
    > A tak swoja droga czym sie tam chwaliles?

    no wiesz chodzi mi o to ze rozmawailem tam o wszytki z dziewczyna swoja , a
    najgorsze jest t oze z qplami rozmwailismy o dragach wiesz jak bylo na
    imprezkach roznych itd i tego sie boje

  • 4. Data: 2004-08-18 09:31:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > no wiesz chodzi mi o to ze rozmawailem tam o wszytki z dziewczyna swoja ,
    > najgorsze jest t oze z qplami rozmwailismy o dragach wiesz jak bylo na
    > imprezkach roznych itd i tego sie boje

    e tam, nie wolno narkotykow posiadac a nie zazywac, wiec o to sie nie boij,
    co innego jak bys sie chwalil
    np ze okradles/pobiles kogos i bys powiedzial kogo, wtedy mogli by dojsc do
    tej osoby.
    i juz bys mial wtedy przejebane.

    Nie daj sobie wmowic czegos czego nie bylo i uwazaj co podisujesz.

    P.

  • 5. Data: 2004-08-18 10:17:09
    Od: "miron elektron" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tej osoby.
    > i juz bys mial wtedy przejebane.
    >
    > Nie daj sobie wmowic czegos czego nie bylo i uwazaj co podisujesz.

    ta ael moge mnie ryc skad je bralem i tego sie boje bo ksywy tam juz byly
    podawane.....

  • 6. Data: 2004-08-18 10:44:10
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    miron elektron napisał(a):
    > ale cwele
    > napewno przeczytaja moje rozmowy na gg archiwum

    Jesli masz zalozone haslo na profil w GG to teraz juz nie przeczytasz
    archiwum w pliku archives.dat. A przynajmniej nie na lamersko ze
    wrzucasz plik do notatnika i masz fajna lekture.

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 7. Data: 2004-08-18 10:50:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ta ael moge mnie ryc skad je bralem i tego sie boje bo ksywy tam juz byly
    > podawane.....

    a nazwiska są? jak nie to rob z policjantow "kretynow" (oczywiscie nie
    pyskujac!! ) i udawaj ze nie wiesz o co chodzi.

    Chciales sie popisac przed kolegami i tyle, albo po prostu nie pamietasz.

    P.

  • 8. Data: 2004-08-18 11:11:05
    Od: "miron elektron" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Drwal" <w...@o...tej> napisał w wiadomości

    > Jesli masz zalozone haslo na profil w GG to teraz juz nie przeczytasz
    > archiwum w pliku archives.dat. A przynajmniej nie na lamersko ze
    > wrzucasz plik do notatnika i masz fajna lekture.

    no ja nie uzywalem gg tylko tlena ale huj bede sciemnial i mam na jego haslo
    ale mysle ze dla policyjnych ekspertow lub bniegluch tojest zaden problem je
    zlamac, nazwiska zadne nie padaja bede rznal glupa tylko to bylo kilkanascie
    rozmow na te tematy przez okolo 3 miechy, ja nic nie wiem nie pamietam to
    nie ja pisalem wiem jedno dysku jzu nie zobacze a szkoda bo mialem na nim
    wazne dane cwele jebane przejdzie dla panstwa moze nawet nie beda grzebac w
    moim profilu w winxp bo ja nie jestem podejrzany ale moj brat wjebal
    totalnie haker niedoszly

  • 9. Data: 2004-08-18 11:18:09
    Od: HOWARD<...@w...pl>

> [...]
    beda grzebac w
    > moim profilu w winxp bo ja nie jestem podejrzany ale moj brat wjebal

    Wszystko OK, ale to co napisałeś to się bardzo źle czyta (ktoś by
    powiedział, że bełkot, czy coś ;-) ) Brak przecinków, kropek...Chyba
    dlatego...
    :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    HOWARD

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2004-08-18 20:34:57
    Od: "HardwireD" <w...@f...spamerz.il>

    > moj brat wjebal
    > totalnie haker niedoszly

    pochwal sie na czym tak wjebal i czy dostal areszt tymczasowy