  • 1. Data: 2004-08-18 07:31:14
    Temat: zasilek dla bezrobotnego obcokrajowca
    Od: "Ecek" <e...@o...pl>

    witam
    jakie warunki musi spelniac obcokrajowiec zeby moc dostawac zasilek w
    polsce?
    w jakiej wysokosci jest taki zasilek?slyszalem ze o wiele wiekszy niz dla
    polaka.

    prosze o jakakolwiek iformacje ewentualnie linki do strony gdzie mozna te
    info znalezc.
    dzieki i pozdrawiam
    Ecek

  • 2. Data: 2004-08-18 10:10:27
    Temat: Re: zasilek dla bezrobotnego obcokrajowca
    Od: "Vlado" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Ecek" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > polsce?
    > w jakiej wysokosci jest taki zasilek?slyszalem ze o wiele wiekszy niz dla

    Musi być bezrobotnym u siebie ;). Taki jak w jego kraju zamieszlania pod
    warunkiem że pochodzi z UE. Jest chyba jakis przedział czasowy na pobieranie
    (wydaje mi się, że max. 90 dni ale niepamietam czy dla Polaków pobierających
    w innych krajach czy dla obcokrajowców) tego zasiłku na terytorium innego
    kraju. Piniądze wypłaca PUP.
    http://www.nowosci.com.pl/bazy/archiwum.nsf/0/653921
    86d0774cd1c1256ecc002a260c?OpenDocument

    --