  • 1. Data: 2004-08-18 08:44:33
    Temat: Prawo pogwarancyjne
    Od: Mr Dygi <d...@S...fm>

    Witam

    Jestem nieszczesliwym posiadaczem dysku twardego kupionego w lipcu 2003
    roku. Gwarancja obejmowala rok, i byla wystawiona przez sprzedawce.
    Zloslowoscia rzeczy martwej, miesiac po utracie gwarancji pojawily sie bad
    sectory na dysku (uszkodzenia fizyczne). Zglaszam sie do grupowiczow z
    prosba o wskazowki i porade gdzie szukac i czy w ogole mam jeszcze jakies
    szanse wymiany tegoz towaru (rekojmia, gwarancja producenta, cokolwiek).
    Byl to dla mnie i jest duzy wydatek aby nabyc nowy a w polskim prawie mam
    nikle rozeznanie.

    Za kazda rade i wskazowke z gory dziekuje.

    --
    Krzysztof Szynter :'''. :. : *
    Dygi GG 1027078 :...' ..... : : : ..... . . . . . .....

  • 2. Data: 2004-08-18 09:08:08
    Temat: Re: Prawo pogwarancyjne
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <X...@2...180.128.20>, Mr Dygi wrote:
> [...]
    > Byl to dla mnie i jest duzy wydatek aby nabyc nowy a w polskim prawie mam

    Mozesz skorzystać z tzw. niezgodności z umową (polecam archiwum via
    groups.google.com) która obejmuje 2-lata. Problem w tym, że będziesz
    musiał wykazać, że te bad-sektory powstały w wyniku wad tkwiących w
    sprzęcie w momencie zakupy. MZ mało realne, zapewne kosztowne, ale w sumie
    kto wie - moze wręcz przeciwnie. Proponuje abys skontaktował się z
    Federacja Konsumentów (wygooglaj sobie adres). Może maja w tym konkretnym
    temacie już jakąś praktykę.

    --
    Marcin