  • Data: 2018-01-09 18:08:27
    Temat: Re: Morderstwo Iwony Cygan
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:776bd94f-24e2-4c98-8676-1da00ff4d25c@go
    oglegroups.com...
    >--Ale zeby rodzinne koneksje z Tarnowa siegaly do krakowskiej policji
    >?
    >tak masz racje to zupelnie niewiarygodne facet pewnie sam sie odsunal
    >od sprawy :-)

    No wiesz, o ile latwo sobei wyobrazam, ze rodzina P. jest mocna w
    tarnowskim wymiarze sprawiedliwosci/apracie ucisku, to do Krakowa jest
    kawalek.

    >Szefa krakowskiego Archiwum X, podinspektora Bogdana Michalca,
    >odsunięto jednak od sprawy. Dokładnie w tym momencie, gdy uznał, że
    >dowody są wystarczające, by >dokonać zatrzymań. Dotknęły go też inne
    >konsekwencje - zabrano mu inne sprawy, którymi się zajmował,
    >odstawiono na boczny tor.

    Z drugiej strony widzisz jaka sluzba - czlowiek w blocie buty straci i
    juz odstawiaja na boczny tor :-)

> [...]
    >Europejskim Nakazem Aresztowania, został zatrzymany w swoim
    >wiedeńskim mieszkaniu przez antyterrorystów. Jak podała największa
    >austriacka gazeta ,,Kronen Zeitung", zachowywał się spokojnie i
    >powiedział, że się tego spodziewał, bo jego powinowata -- wysokiej
    >rangi polski polityk - nie może już użyć swych wpływów.

    >Przez lata on i jego ojciec tworzyli legendę rodzinnych związków z
    >byłym mężem Ewy Kopacz, Markiem. Miał być to bliski stopień
    >pokrewieństwa. To uwiarygadniało ich pozycję osób nietykalnych, którą
    >budowały też inne kontakty i znajomości.

    A wydawaloby sie ze Kopacz to calkiem inna opcja polityczna niz
    sugerowana ... a moze i nie, wszak ona z ZSL :-)

    J.