    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Morderstwo Iwony Cygan
    Date: Tue, 09 Jan 2018 10:26:37 GMT

    On 2018-01-09, rg <n...@o...pl> wrote:
    > Tue, 09 Jan 2018 03:46:03 GMT, w <%VW4C.754211$UB2.259423@fx04.ams1>, Marcin
    > Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):
    >
    >> Tego sie nawet nie da skomentować.
    >> http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,22859432,mord
    ercy-iwony-cygan-byli-chronieni-przez-policje-przez.
    html

    > Nom.
    > Ale to od dawna wiadomo.
    >
    > Poza tym wklejaj całość - link do niedostępnej treści nie jest pomocny.

    Sorry, zapomniałem, że byłem zalogowany pod prenumeratą. Wkleić całości nie mogę,
    byłoby to ewidentne złamanie prawa. Streścić się tego nie da. To liczba układów,
    szczegółów i zaniedbań powala. Czytałem oczywiście wcześniej o sprawie, ale to jest
    po chyba pierwsze tak obszerne i systematyczne opracowanie sprawy.

    W sumie najbardziej szokuje, że nawet policjantów z Archiwum X udało im się na jakiś
    czas odsunąć.

    "Przez 18 lat lokalna policja i prokuratura nie były w stanie wskazać winnych tej
    zbrodni. Śledztwo było na zmianę wznawiane i umarzane. Gdy w 2011 roku Archiwum X
    było blisko rozwiązania sprawy, zostało od niej odsunięte decyzją Prokuratury
    Okręgowej w Tarnowie."

    --
    Marcin