  • 11. Data: 2014-05-15 15:01:54
    Temat: Re: Monitoring
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 15 May 2014 12:00:09 +0000 (UTC)
    g...@s...invalid (Adam Wysocki) wrote:

    > Wiele razy słyszałem/czytałem, że tablica rejestracyjna nie jest daną
    > osobową.

    To jest właśnie to o czym pisałem, a co skasowałeś. Nie jest, ale może być ;)
    Tak samo jak imię i nazwisko. O ile Jan Kowalski nie jest daną osobową, o tyle
    Bilguun Ariunbaatar już taką daną jest.
    Aby było śmieszniej, to dla zwykłego Kowalskiego zwykła tablica rejestracyjna daną
    osobową nie jest, ale imienna już może być, a dla pracownika urzędu dzielnicowego,
    tudzież policjanta taką daną jest każda tablica.
    Lekka paranoja ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 12. Data: 2014-05-16 14:08:44
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-05-11 22:39, animka pisze:
    > Kamery na domach rodzinnych to sposób na odstraszanie złodziei. Nikomu
    > nie przyszłoby do głowy, że wymaga to wypełnienia obowiązków związanych
    > z przetwarzaniem danych osobowych. Dlatego nikt nie rejestruje takich
    > zbiorów u generalnego inspektora ochrony danych osobowych. Może to
    > jednak zostać uznane za łamanie prawa.
    >
    > Całość artykułu tu:
    > http://biznes.interia.pl/nieruchomosci/news/kamera-n
    a-domu-moze-wymagac-zgloszenia,2014074,4206

    Ktoś tam wśród decydentów bardzo się stara aby ułatwić życie bandziorom

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.