  • 1. Data: 2014-05-10 19:32:57
    Temat: ZUS zaskarżony do Trybunału Konstytucyjnego!
    Od: "Fritz" <f...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=Ubc7r6_leQU&list=TLNP
    5kLScu7tOvzNz9eOXzQPhJbr-BPw6a

  • 2. Data: 2014-05-10 20:26:32
    Temat: Re: ZUS zaskarżony do Trybunału Konstytucyjnego!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fritz" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:lklns6$rg6$1@speranza.aioe.org...
    > http://www.youtube.com/watch?v=Ubc7r6_leQU&list=TLNP
    5kLScu7tOvzNz9eOXzQPhJbr-BPw6a

    Po co linkujesz jakieś niezbyt mądre wywody bez słowa komentarza? Gość
    przez kilkadziesiąt sekund wywodzi, ze Trybunał Konstytucyjny albo podjął
    decyzje słuszną, albo niesłuszną. Jak zaczął na tym budować dalsze teorie,
    to sobie dałem spokój z dalszym oglądaniem. Moze napisz, o co Ci chodzi.

  • 3. Data: 2014-05-11 09:55:53
    Od: "Fritz" <f...@g...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > to sobie dałem spokój z dalszym oglądaniem. Moze napisz, o co Ci chodzi.

    Chodzi o przekaz. Chłopaczek bardzo konkretnie ośmiesza system. W dalszym
    ciągu swojego wywodu przekonywująco udziela przekazu, że sądy w Polsce nie
    są niezależne, tylko fikcją i sędziowie z nadania politycznego, dlatego
    orzekają pod dyktando reżimu... Kurestwo jednym słowem w tej Polsce z tymi
    śmiesznymi sądami i trybunałami... Swoją drogą, tę ustawę zwiększającą wiek
    emerytalny ktoś powinien jakoś zaskarżyć do Trybynału Praw Człowieka, że
    jest to naruszenie prawa do poszanowania własności. Tylko jak ją fzyczna
    soba może ją zaskarżyć, żeby się do Strasburga móc dokopać?

  • 4. Data: 2014-05-11 14:13:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > ie Chodzi o przekaz. Chłopaczek bardzo konkretnie ośmiesza system.

    W piuerwszej minucie sam siebie ośmiesza. Dalej mi się nie chciało oglądać.

> [...]
    > zaskarżyć do Trybynału Praw Człowieka, że jest to naruszenie prawa do
    > poszanowania własności. Tylko jak ją fzyczna soba może ją zaskarżyć, żeby
    Nie wygląda on na żaden autorytet w tej materii, więc mało przekonywująco
    działa.

  • 5. Data: 2014-05-11 14:48:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-11 14:13, Robert Tomasik pisze:
    > W piuerwszej minucie sam siebie ośmiesza. Dalej mi się nie chciało oglądać.

    A który polityk jest wiarygodniejszy i mniej się ośmiesza?
    Podaj nazwisko.

    Premier udowadniał że moje składki w OFE są nie są moje bo nie mogę nimi
    dysponować.
    A jak przyszło do egzekwowania należnego mi wynagrodzenia w sądzie to
    każą mi podawać kwoty razem ze składkami które _są nieodzowną częścią_
    mojego wynagrodzenia i to ja powinienem o nie dbać bo są _MOJE_

    Śmiech na sali.

    Gość mało przekonywująco działa bo mówi prawdę a potulne lemingi wierzą
    tylko w przekaz medialny najlepiej poparty obrazkami i sztuczkami
    socjotechnicznymi.

  • 6. Data: 2014-05-11 16:45:59
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Premier udowadniał że moje składki w OFE są nie są moje bo nie mogę nimi
    > dysponować.
    Bo nie są.

    > A jak przyszło do egzekwowania należnego mi wynagrodzenia w sądzie to każą
    > mi podawać kwoty razem ze składkami które _są nieodzowną częścią_ mojego
    > wynagrodzenia ....
    Ciesz się, że do ciebie w tak guwnianej sprawie nie stszelali jak do mnie na
    terenie sądu w Warszawie pszy Terespolskiej w 2006.
    To, że kazano ci podać kwoty , tobie a nie firmie, jest bezprawne.
    To obowiązkiem pracodawcy jest naliczanie wynagrodzenia.
    (mi też kazali, więc podałam, ale wiem też już teraz, że niezgodnie
    zprawem).
    Naskarż do PaństwowejInspekcjiPracy, pszynajmniej firma zapłąci karę.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 7. Data: 2014-05-11 16:49:07
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    >tylko fikcją i sędziowie z nadania politycznego, dlatego orzekają pod
    >dyktando reżimu... Kurestwo jednym słowem w tej Polsce z tymi śmiesznymi

    Bo to prawda, ale adres wydaje mi się nie ten, no ale ja nie jestem
    prawnikiem.
    No bo jak skarżyć na sądownictwo, do sądownictwa?
    I jeszcze bardziej właściwie jawnie zależnego od dyktatur?
    Adresem powinna być może ulica?

  • 8. Data: 2014-05-11 17:16:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-11 16:45, Stokrotka pisze:
    > To, że kazano ci podać kwoty , tobie a nie firmie, jest bezprawne.
    > To obowiązkiem pracodawcy jest naliczanie wynagrodzenia.

    Nie było rozprawy (może gdyby była to by coś mnie tknęło)
    Do głowy mi nie przyszło. Przecież uważnie słucham premiera ;-)
    Wnioskowałem i wyegzekwowałem po prostu kwotę która mi się należała.
    Podatki, składki zostały wyszczególnione w PIT11 a teraz potrąca się mi
    z tej kwoty zaliczkę na podatek bo być może pracodawca nie odprowadził.

    Gdyby to nie było tragiczne to można by się pośmiać.

    To tak w temacie kto tu jest bardziej śmieszny.
    Czy młody ambitny "blogowiec" czy ta zgraja biurw co wymyśla
    śmieszne/tragiczne przepisy.

  • 9. Data: 2014-05-11 17:30:00
    Od: "Fritz" <f...@g...com>

    > Użytkownik "Fritz" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > W piuerwszej minucie sam siebie ośmiesza. Dalej mi się nie chciało
    > oglądać.

    Więc twój komentarz jest też nic nie warty... i reszta wywodów jest
    zbędna...

  • 10. Data: 2014-05-11 17:55:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > A który polityk jest wiarygodniejszy i mniej się ośmiesza?
    > Podaj nazwisko.

    Nie śledzę polityki. Nie podam przykładu. Ale ten facet z linku jest
    tragiczny.

    > Premier udowadniał że moje składki w OFE są nie są moje bo nie mogę nimi
    > dysponować.

    Bo nie możesz. Na tym polega ich przymusowość.

    > A jak przyszło do egzekwowania należnego mi wynagrodzenia w sądzie to
    > każą mi podawać kwoty razem ze składkami które _są nieodzowną częścią_
    > mojego wynagrodzenia i to ja powinienem o nie dbać bo są _MOJE_

    Są Twoje, tylko nie możesz nimi dowolnie dysponować. W życiu jest wiele
    podobnych konstrukcji. Spróbuj z hurtowni alkoholu sprzedać komuś alkohol w
    detalu, a też jest Twój.

    > Śmiech na sali.

    Pytanie, czy to uzasadniony śmiech.

    > Gość mało przekonywująco działa bo mówi prawdę a potulne lemingi wierzą
    > tylko w przekaz medialny najlepiej poparty obrazkami i sztuczkami
    > socjotechnicznymi.

    Nie chce mi się robić kolejny raz wykładu z ekonomii, ale pomysłodawcę II
    Filaru powinno się osądzić pod kątem przestępstwa z art. 296 kk, bowiem z
    góry było wiadomo, że jedyne, co z tego wyjdzie to konieczność wydatkowania
    ze Skarbu Państwa dodatkowych środków na tzw. speed, czyli różnicę pomiędzy
    odsetkami od wkładów dla obecnych zatrudnionych i odsetkami od kredytów
    komercyjnych zaciąganych przez ZUS dla banków (na to złożyli się wszyscy
    podatnicy chyba), oraz konieczność opłacenia zarządu II Filarem (to
    opłacili już uczestnicy tej farsy finansowej). Przy czym skutkiem tego
    zarządu - na ile się orientuje - jest znacznie mniejszy przychód z odsetek,
    niż gdybyśmy to na rachunek wpłacili w banku. Czyli z systemu emerytalnego
    po prostu wyprowadzono pod pozorem naprawy pewnie z 5% środków, częściowo
    do banków, a częściowo do zarządów II Filara.