  • 1. Data: 2014-05-11 22:39:44
    Temat: Monitoring
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Kamery na domach rodzinnych to sposób na odstraszanie złodziei. Nikomu
    nie przyszłoby do głowy, że wymaga to wypełnienia obowiązków związanych
    z przetwarzaniem danych osobowych. Dlatego nikt nie rejestruje takich
    zbiorów u generalnego inspektora ochrony danych osobowych. Może to
    jednak zostać uznane za łamanie prawa.

    Całość artykułu tu:
    http://biznes.interia.pl/nieruchomosci/news/kamera-n
    a-domu-moze-wymagac-zgloszenia,2014074,4206

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-05-12 11:55:04
    Temat: Re: Monitoring
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2014 22:39, animka pisze:

    > Całość artykułu tu:
    > http://biznes.interia.pl/nieruchomosci/news/kamera-n
    a-domu-moze-wymagac-zgloszenia,2014074,4206

    No proszę, czeskie sądy bardziej popieprzone niż nasze...

  • 3. Data: 2014-05-12 11:59:35
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 12.05.2014 11:55, Andrzej Lawa wrote:

    a-domu-moze-wymagac-zgloszenia,2014074,4206

    > No proszę, czeskie sądy bardziej popieprzone niż nasze...

    Raczej maja dobry kierunek.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 4. Data: 2014-05-12 15:57:21
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 12 May 2014 11:59:35 +0200
    Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    > Raczej maja dobry kierunek.

    Z tym kierunkiem to nie przesadzaj, bo jeśli to wejdzie u nas w życie, to używanie
    videorejestratora w aucie czy motocyklu będzie podlegało tym samym obostrzeniom.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 5. Data: 2014-05-14 12:27:30
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > Z tym kierunkiem to nie przesadzaj, bo jeśli to wejdzie u nas w życie, to używanie
    videorejestratora w aucie czy motocyklu będzie podlegało tym samym obostrzeniom.

    A u nich podlega?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 6. Data: 2014-05-14 15:12:04
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 14 May 2014 10:27:30 +0000 (UTC)
    g...@s...invalid (Adam Wysocki) wrote:

    > A u nich podlega?

    A jakie znaczenie ma to co u nich?
    Fakt jest taki, że w myśl tego pomysłu, każda kamera rejestrująca przestrzeń
    publiczną to przetwarzanie danych osobowych i tyle. Jeśli kamera na domu to robi, to
    tym bardziej robi to kamera umieszczona w aucie.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 7. Data: 2014-05-15 09:47:50
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > A jakie znaczenie ma to co u nich?

    Że może jakoś to rozwiązali.

    > Fakt jest taki, że w myśl tego pomysłu, każda kamera rejestrująca
    > przestrzeń publiczną to przetwarzanie danych osobowych i tyle.

    Pytanie czy twarz jest daną osobową...

  • 8. Data: 2014-05-15 09:55:10
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 15.05.2014 09:47, Adam Wysocki wrote:

    > Pytanie czy twarz jest daną osobową...

    Twarz to zbior danych, identyfikujacych geometryczna brylę.

    Takie dane (twarz) pozwalaja na jednoznaczna identyfikacje osoby.

  • 9. Data: 2014-05-15 13:10:56
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 15 May 2014 07:47:50 +0000 (UTC)
    g...@s...invalid (Adam Wysocki) wrote:

    > Pytanie czy twarz jest daną osobową...

    :) No cóż, cały cyrk z danymi osobowymi polega na pewnej umowności. Osobiście uważam
    to za śmieszne i ocierające się o granice absurdu, ale cóż, można z tego żyć.

    To nie tylko twarz, to również, a włąściwie przede wszystkim, numery rejestracyjne
    przypisane do konkretnych aut.

    Kamera z auta zbiera szereg danych, które w pojedynkę może nie koniecznie, ale w
    całości jak najbardziej takimi danymi mogą być.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 10. Data: 2014-05-15 14:00:09
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > To nie tylko twarz, to również, a włąściwie przede wszystkim, numery
    > rejestracyjne przypisane do konkretnych aut.

    Wiele razy słyszałem/czytałem, że tablica rejestracyjna nie jest daną
    osobową.